וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה תפצה ב-46 מיליון דולר הורים לילד שמת תחת שידה שנפלה עליו

ג'וזף דודק היה בן שנתיים כשהרהיט של הענקית השבדית נפל עליו בבית בקליפורניה ב-2017. עתה, אחרי הסדר הפיצויים הגדול ביותר מסוגו בארה"ב, המשפחה מקווה שהטרגדיה שפקדה אותה לא תגיע גם לבתים אחרים. "אנחנו הרוסים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איקאה החזירה את כל השידות מדגם זה. דודק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הרהיטים השבדית איקאה תשלם פיצויים בסך 46 מיליון דולר להוריו של ילד אמריקני, שנחנק למוות תחת שידה של מגירות שנפלה עליו ב-2017. הרהיט, שמשקלו 32 ק"ג, הוחזר מהחנויות שנה קודם לכך בעקבות חשש מפני בטיחותו בעקבות שלושה מקרי מוות נוספים של ילדים. זהו הסדר הפיצויים הגדול ביותר בתיק מוות של ילדים בהיסטוריה של ארצות הברית.

"בעוד ששום הסדר לא יכול לשנות את האירועים הטראגיים שהביאו אותנו לכאן, עבור המשפחה וכל מי שהיה מעורב, אנחנו שמחים שהתביעה הזו נגמרה בהחלטה", אמרה דוברת מטעם החברה. "אנחנו עדיין מחויבים לפעול למען סוגיית הבטיחות הביתית, שהיא חשובה ביותר".

הוריו של ג'וזף דודק, בן שנתיים במותו, אמרו כי הם "הרוסים" מאובדן בנם. "מעולם לא חשבנו שילד בן שנתיים יכול לגרום לשידה בגובה 76 ס"מ ליפול עליו ולחנוק אותו", אמרו ההורים ג'ולין וקרייג. "רק אחר כך הבנו שזה לא היה יציב מלכתחילה". הם קראו לכל מי שיש לו עוד את הרהיט להשיב אותו, "אנחנו לא רוצים שזה יקרה למשפחה נוספת". הם הבטיחו לתרום מיליון דולר מסכום ההסדר לארגונים הפועלים להגן על ילדים מחפצים מסוכנים.

ב-2016, החברה החזירה מיליוני שידות מדגם זהה בצפון אמריקה, בשל חששות בטיחותיות. זו הייתה ההחזרה הגדולה ביותר בהיסטוריה של איקאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully