וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה המבוגרת ביותר בעולם חגגה יום הולדת 117

5.1.2020 / 15:24

בבית אבות בדרום יפן, ציינה קאנה טנאקה את הגדלת שיא גינס שבו היא מחזיקה, כשאכלה פרוסת עוגה. "טעים לי, אני רוצה עוד", אמרה האישה שנולדה ב-1903

קנה טנקה מיפן חגגה יום הולדת 117, וממשיכה להחזיק בשיא גינס על היותה האישה הכי מבוגרת בעולם/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

קאנה טנאקה שברה את השיא שלה כאדם המבוגר ביותר בעולם, כשחגגה היום (ראשון) את יום הולדתה ה-117 בבית אבות בפוקוקה שבדרום יפן. ברשת המקומית TVQ היא נראתה חוגגת יחד עם אנשי צוות וחברים בבית האבות.

טנאקה, שיום הולדתה היה ב -2 בינואר, נגסה מנתח עוגת יום ההולדת הגדולה שלה. "טעים", אמרה בחיוך. "אני רוצה עוד". היא נכנסה בשנה שעברה לספר השיאים של גינס כאדם החי המבוגר ביותר בעולם, כשהייתה בת 116 ו-66 יום ב-9 במרץ, 2019.

שבירת השיא היא סמל לאוכלוסיית יפן ההולכת ומזדקנת. בשילוב שיעור הילודה הנמוך, קיים חשש למחסור בכוח עבודה ולפגיעה בצמיחה הכלכלית בעתיד.

על פי משרד הרווחה ביפן, מספר התינוקות שנולדו אשתקד ירד בשיעור של 5.9%, לפחות מ-900 אלף - בפעם הראשונה מאז החלה הממשלה לאסוף נתונים ב-1899. טאנאקה נולדה כפגה ב-1903 והיא התחתנה ב-1922. לה ולבעלה היו ארבעה ילדים, והם אימצו ילד נוסף.

קנה טנקה מיפן חגגה יום הולדת 117, וממשיכה להחזיק  בשיא גינס על היותה האישה הכי מבוגרת בעולם. רויטרס
הביאה לעולם ארבעה ילדים. טנאקה חוגגת יום הולדת/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully