וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נהג שיכור דרס שישה תיירים גרמנים בצפון המדינה

5.1.2020 / 13:37

עוד 11 בני אדם, בהם ארבעה באורח אנוש, נפצעו בתאונה הקטלנית במחוז אלטו אדיג'ה הדובר גרמנית ופופולרי בקרב תיירים גרמנים. הנהג, שנפצע אף הוא, נעצר בחשד להריגה

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

קבוצת תיירים גרמנים צעירים נדרסה במהלך הלילה בצפון איטליה, ושישה מהם נהרגו. גורמים רשמיים אמרו כי עוד 11 איש נפצעו בעת התאונה הקטלנית בכפר בסמוך לבולצנו שבאזור אלטו אדיג'ה, שאירעה קצת אחרי השעה 1:00, כשהקבוצה המתינה לקראת עלייתה לאוטובוס.

ברשת סקיי TG24, דווח מפי הקרביניירי, המשטרה הצבאית של איטליה, שהנהג היה מהכפר צ'יינס הסמוך ובדמו נמצא אלכוהול רב. הוא נפצע בעצמו ופונה לבית חולים, שם הוא נעצר בחשד להריגה.

האזור האוטונומי, הדובר גרמנית ברובו, הוא פופולרי בקרב תיירים גרמנים בזכות אתרי הסקי שלו והכפרים הציוריים. שירותי ההצלה אמרו כי ששת הקורבנות נהרגו במקום, והפצועים, שארבעה מהם במצב אנוש, פונו לכמה בתי חולים באזור. אחד מהם פונה לבית חולים באינסברוק, אוסטריה.

נשיא אזור אלטו אדיג'ה, ארנו קומפשר, אמר במסיבת עיתונאים שהקורבנות היו חלק מקבוצה של צעירים גרמנים הנופשים באזור. במהלך היום, תושבים הניחו נרות ופרחים בזירת התאונה בכביש שלאורכו יש מלונות רבים וערמות שלג. היא קרתה בסופו של סוף השבוע האחרון של חופשות חג המולד והשנה החדשה באיטליה, שיסתיים רשמית מחר.

זירת תאונה בצפון איטליה, 5 בינואר 2020. AP
זירת התאונה, הבוקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully