וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: שני אקרובטים נפלו בהופעות בקרקס ונפצעו בצורה קשה

5.1.2020 / 8:29

שני מקרים טראומתיים של לוליינים שנופלים מגובה רב ונפצעים התרחשו באותו יום בשני קרקסים שונים ברוסיה

EAST2WEST

בסרטון - שתי הנפילות הקשות לצפייה

שמענו כבר לא פעם על לוליינים שחוו "תאונות עבודה" ונפלו לעיני הקהל ההמום, אבל ברוסיה קרו בשבוע שעבר שני מקרים טראומתיים כאלו באותו היום. במקרה אחד, אקרובטית בת 30 נפצעה בצורה קשה אחרי שבמהלך טיפוס על חבל במופע היא פשוט מעדה מגובה של בערך שישה מטרים. הלוליינית, ילנה פריקודסקאיה, סובלת משבר בגולגולת ומאושפזת במצב קשה. במקביל, באותו היום אך בקרקס אחר, סרגיי מאקארוב צנח גם הוא מהחבל עליו הלך בלי ציוד בטיחות - ונפצע.

ילנה פריקודסקאיה. צילום מסך
נפצעה בצורה די קשה. ילנה פריקודסקאיה/צילום מסך

בסרטון המבהיל אפשר לראות כיצד ילנה מאבדת לאט לאט את האחיזה שלה בחבל לפני שהושלכה בעוצמה אל הקרקע כשברקע הקהל ההמום, רובו מורכב מילדים, צועק צעקות של בהלה.

עד ראייה למקרה אמר: "הנפילה הייתה קשה. הקהל השתנק למראה הקשה". העוזר של ילנה, שהחזיק את החבל על הבמה, רץ לעזור לה וניסה לתת לה עזרה ראשונה אחרי הנפילה. היא איבדה את ההכרה והובהלה לבית החולים, שם היא מקבלת טיפול אינטנסיבי, כך על פי הדיווח בתקשורת המקומית. בהנהלת הקרקס טוענים שלא היה כשל בציוד של האקרובטית ושזה קרה בגלל "סיבות אנושיות".

אקרובטית צונחת מגובה רב מול קהל. צילום מסך
ילנה צונחת מהחבל במהלך המופע/צילום מסך

אבל זו לא התאונה היחידה שהתרחשה באותו היום. סרגיי מאקארוב, הולך על חבל במקצועו, איבד את שיווי המשקל שלו ונפל מגובה רב במהלך תרגיל בקרקס בטולאייטי. הלוליין שהיה לבוש כמו פיראט גם הופיע בלי ציוד בטיחות ורשת אבטחה ולכן הנזק היה חמור יותר.

בסרטון אפשר לראות כיצד מאקארוב מאבד שליטה וצונח על רצפת הקרקס כשברקע צרחות האימה של הילדים והמשפחות שנכחו שם. בשלב הראשון נראה שהפציעה אינה חמורה, אבל דיווחים שהגיעו משם טענו שהוא חווה פציעות חמורות במהלך הנפילה.

עד ראייה שהיה שם אמר: "הוא היה חשוף בלי ציוד בטיחות. זה היה מפחיד מאוד". מאקארוב הספיק לשלוח מסר מרגיע מבית החולים ומסר למעריציו: "אני חי".

סרגיי מאקארוב. אתר רשמי
הופיע ללא ציוד בטיחות. סרגיי מאקארוב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully