וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליזה מצנע: אני מאוכזבת מהחברים ב"עבודה"

8.1.2003 / 15:18

הביעה ביקורת על כך שלא מרגישים את "העבודה" בשטח: "לא מרגישה גיבוי"; התרעמה על שירות בנה במילואים: "הגנה על תאילנדים בשדות מתנחלים זו ציונות?"; מתחה ביקורת על משפחת שרון

רעייתו של יו"ר העבודה, עליזה מצנע, אמרה היום כי "מאוד חבל שמפלגת העבודה לא מנצלת את המומנטום". לדבריה, המפלגה דשדשה "כל כך למטה נמוך", ובסוף בחרה במישהו אחר שיביא לתקווה שתעלה את המפלגה. "אני לא מרגישה מספיק גיבוי. אני מצפה שיידעו כולם שהולכים לנצח ויאמרו בקול רם וצלול שאנחנו הולכים לנצח, כי באמת יש סיכוי". את הדברים אמרה בראיון לתכנית "עושים צהריים עם יעל דן" בגלי צה"ל.

לדבריה, היא וילדיה הסתייגו תחילה מכניסתו של מצנע לעולם הפוליטי, אך בסופו של דבר שוכנעו כי הדבר הכרחי. "מה שגרם לו להחליט ללכת לפוליטיקה זו המשפחה. הוא רוצה שהילדים יחליטו שהם רוצים להישאר פה ולחיות פה". היא הביעה תרעומת על כך שבנה המשרת במילואים נאלץ לשמור על פועלים תאילנדים בשדות המתנחלים בעזה. "זו ציונות? זו פטריוטיות?" שאלה.

באשר לסיכויו של בעלה להיות ראש הממשלה הבא, הביעה עליזה מצנע אמון מלא שאכן כך יהיה. "גם על ברק אמרו שהוא לא ממריא ובסוף הוא ניצח בגדול. התשדירים יחשפו אותו להרבה אנשים שלא הכירו אותו קודם, כמו עולים וצעירים".

מצנע הביעה נכונות להשתתף בקמפיין העבודה אם תתבקש. "יש חשיבות למשפחה ומי שעומד אחרי המועמד. התשדיר הכי חשוב הוא החדשות שהראו את שרון ומשפחתו" אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully