וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי יעדים לא נשיג כלום: עשר המטרות של לי לשנת 2020

לי גיא-רון

29.12.2019 / 8:29

בשנה שעברה הגשימה לי חמישה מתוך עשרת היעדים שהציבה לעצמה, והשנה היא רוצה להגשים את כולם. מללמוד לבשל ועד להשתפר בעריכת ראיונות, היא בעיקר רוצה להתפתח ולהוכיח לעולם שלמרות הקשיים שלה היא ממשיכה הלאה וגדלה

לי גיא רון. ראובן קסטרו
ממשיכה את המסורת האישית/ראובן קסטרו

אני לי גיא-רון ואני רוצה שיתייחסו אלי באהבה ובכבוד. בת 25. גרה בתל אביב. יש לי שני הורים מדהימים ואחיות שלפעמים מציקות, כמו לכולם. אבל, יש עוד משהו חשוב וגדול שמאפיין אותי - אני אוטיסטית, שלא יכולה לדבר אבל יש לה מה להגיד. יותר מהכול אני רוצה שישמעו אותי, שיתייחסו אלי ושיבינו אותי. לא כי אני אוטיסטית, אלא כי אני חכמה, רהוטה ומצחיקה. כי יש לי מה לומר וכי אני מאמינה שכדאי לכם להקשיב. אני רוצה לדבר מבעד לאילמות. לפעמים אני גם צועקת מבעד לאילמות. חזק. שישמעו.

שוב, שנה חדשה באה. אני רוצה להמשיך מסורת שהתחלתי לקראת השנה שעברה ולנסות לבטא רשימה של עשר מטרות אישיות לשנה האזרחית החדשה. חשוב בחיים לקבוע לעצמנו יעדים. בלעדיהם, לא נהיה ממוקדים ואולי גם לא נשיג כלום. בשנה שעברה פרסמתי כאן עשרה יעדים והשגתי מחצית מהם. גם השנה אתייחס לעשרה יעדים חדשים, אבל הפעם אני מתכוונת לנסות להשיג את כולם. אז הנה היעדים שלי לשנה האזרחית 2020:

לי גיא רון. באדיבות המשפחה
רוצה ללמוד לבשל טוב יותר/באדיבות המשפחה

אני רוצה ללמוד לבשל לי ארוחות. אני יודעת לחתוך ירקות ופירות. אני גם יודעת להכין כריכים וכדורי תמרים. יש עוד כמה דברים שאני יודעת להכין עם קצת תמיכה. אבל, השנה אני רוצה ללמוד לבשל דברים יותר קשים, כמו פסטה ופתיתים. זה נשמע די בסיסי, אבל בשבילי זה אתגר ואני רוצה להשיג אותו.

לשפר את גופי. בשנה האחרונה עשיתי שינוי גדול במראה שלי. בעזרת הרבה ספורט ושינויי אכילה רזיתי לא מעט. היום אני שמחה לבשר לכם ולעצמי שאני אדם פעיל גופנית. יש לי אימון עם מאמן כל שבוע וגם שיעור ריקוד. כל יום אני עושה יוגה, כפיפות בטן ועוד תרגילים. השנה, המטרה שלי היא המשכיות בפעילות, הגברה מסויימת שלה ואפילו לחטב את הגוף בכמה מקומות "מסוימים" שמפריעים לי.


לטורים נוספים של לי גיא-רון

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בחירות אישיות- לי גיא רון. עיבוד תמונה
ריקוד, אחת האהבות הגדולות/עיבוד תמונה

מטרה נוספת שלי היא לטוס לחו"ל. טסתי כבר בעבר כמה פעמים, אבל זה היה לפני הרבה שנים. אני תמיד מקנאה כשמישהו טס לחו"ל. אני רוצה לאכול פסטה איטלקית באיטליה או קרואסון צרפתי בצרפת (הייתי), לראות כמה שיותר מפלאי התבל ולהתרשם מאוצרות הטבע בעולם. אני רוצה לברוח קצת לחופשה בחו"ל. מקווה שהשנה זה יקרה.

אם כבר דיברנו על חופשה, אז גם ירושלים היא ברשימת היעדים שלי. הרבה זמן לא הייתי שם. אני מאד אוהבת את העיר הזו. יש בה קסם לא מוסבר. היא מלאת היסטוריה ושייכת לבני כל הדתות, יש בה רחובות מהממים ואוכל נהדר, נופים עירוניים מיוחדים, עתיקים וחדשים. אני כבר מחכה לביקור שלי בה.

יעד נוסף הוא הקלדה ישירה במחשב. התחלתי תהליך של למידה להקליד לבד ישירות למחשב, ולא רק להעתיק מכתיבה קודמת שלי על דף. אם תשימו לפניי דף, אוכל להקליד אותו בלי בעיה. הבעיה שלי היא שאני לא מצליחה להקליד מהראש, בלי לכתוב קודם על דף. זה קשה, אבל אני רוצה להאמין שאצליח. זו אולי המשימה החשובה ביותר שלי בימים אלה.

לי גיא רון. באדיבות המצולמים
להמשיך לשפר את גופה/באדיבות המצולמים

כחלק מאורח החיים החדש שלי, אני רוצה לרוץ חמישה ק"מ. בשנה שעברה הצלחתי לרוץ שלושה ק"מ. השתתפתי במרוץ בתל אביב וסיימתי אותו בזמן שבשבילי היה ממש יפה. אני רוצה השנה להגדיל את המרחק, כי זה משהו שמאד מרגיע אותי וגם כי מדובר באתגר בשבילי.

אני גם רוצה להופיע בריקוד. אני מאד אוהבת לרקוד עם בן הזוג שלי. יש לו קצב והוא מוליך אותי יפה מאוד. החלום שלי זה שנופיע יחד, מה שכבר עשינו מעט בהתחלת הלימוד המשותף שלנו, אבל הפעם אני רוצה שזה יהיה באופן מקצועי יותר. אנחנו לומדים יחסית מהר ריקודים ואפילו די טובים בזה. למשל, למדנו וואלס תוך כמה דקות. אני מאמינה שנוכל להשתפר ולהופיע יפה.

עוד אני רוצה, להתפתח כמראיינת ולהתארח בתוכניות אירוח. אחרי הריאיון שהיה לי עם מאיר שלו, אני רוצה להמשיך לראיין ולפגוש מרואיינים מעניינים. לפרוץ גבולות של ראיונות עיתונאיים. אני גם רוצה להתארח בתוכניות אירוח. אני רוצה לדבר על החיים שלי ועל ההישגים שלי. אני חושבת שחשוב להציג את ההצלחות שלי כדי להראות לציבור, ואולי במיוחד לבעלי צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם, מה זו התמודדות עם מגבלה, ושאם רק מאמינים אפשר להגיע רחוק. יש כאלה לא מעט דוגמאות של הצלחות עם מוגבלות פיזית, ומעט מאוד עם מוגבלות אחרת.

מאיר שלו 28 באוקטובר 2019. ניב אהרונסון
לי ומאיר שלו/ניב אהרונסון

התחלתי ללמוד ספרות באוניברסיטה לפני כמה שנים. מאד מעניין אותי להתרחב לנושא אקדמי חדש, והפעם "מגדר". אני מגדירה את עצמי כפמיניסטית. אני אוהבת ללמוד על הישגים נשיים. כיף לראות מה אפשר לעשות בתור אישה ולהבין שאין הבדלים אמיתיים של יכולת בין המגדרים. רק שונות ביכולות.

היעד האחרון השנה הוא בתחום החברתי האישי. אני רוצה שיהיו לי יותר מפגשים עם החברים והחברות שלי. אני גם רוצה לרכוש חברים חדשים. לכולנו יש הרבה אירועים והתנהלות שוטפת במהלך השבוע שלנו. אני רוצה שנמצא יותר זמן לבלות האחד עם השני. הייתי גם שואפת לכך שהמפגשים יהיו בלי משלבות.

אלה המטרות שלי. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ומלאת הישגים. אני חושבת שחשוב להגדיר מראש את יעדינו האישיים. העניין הזה מגביר את הסיכוי להשיג אותם באמת. מילה של לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully