וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת זכתה בלוטו והתפטרה בשידור חי - אך אז גילתה שתקבל סכום זעום והתחרטה

1.1.2020 / 9:01

כתבת הטלוויזיה הספרדייה גילתה בשידור חי שזכתה בפרס הגדול בלוטו: 4.4 מיליון דולר, הגיבה בצרחות של אושר והודיעה שמחר לא תגיע לעבודה. כשנודע לה שתאלץ לחלוק את הסכום עם עוד עשרות זוכים, התחרטה על מעשיה ואמרה שהתכוונה לצאת לחופשה ולא להתפטר

כתבת זוכה בלוטו ומתפטרת בשידור חי/TVE

מה הדבר הראשון שהייתם עושים ו הייתם זוכים בפרס הגדול בלוטו? 99 אחוזים מכם ודאי ענה "מתפטר מהעבודה". זה בדיוק מה שעשתה הכתבת הספרדייה נטליה אסקודרו בשידור חי כשגילתה שזכתה בפרס הגדול בלוטו - אך מתברר שהייתה צריכה לחשוב פעמיים לפני שבחרה בצעד הדרמטי הזה.

אסקודרו, כתבת הערוץ הציבורי הספרדי RTVE, החלה לצרוח מאושר בשידור חי כשגילתה שהיא בין הזוכים בפרס הגדול בהגרלת חג המולד של הלוטו העומד על סכום של 4.4 מיליון דולר. בעודה אוחזת בכרטיס המנצח, הודיעה לשדרנים באולפן כי היא לא מתכוונת להגיע לעבודה מחר. בדמעות של התרגשות היא סיפרה למנחי תכנית הבוקר: "אני לא מגיעה מחר. נטליה לא עובדת מחר". היא המשיכה לראיין את שאר הזוכים המאושרים כשהיא צורחת וקופצת מאושר לצדם. המנחים ניסו לאשר מולה את כוונותיה ושאלו אותה שוב אם תגיע לעבודה מחר. היא השיבה: "לא, לא, לא, לא ולא".

כתבת זוכה בלוטו ומתפטרת בשידור חי. TVE, צילום מסך
הכתבת מגלה שזכתה בלוטו בשידור חי והודיעה שלא תגיע לעבודה מחר/צילום מסך, TVE

לאחר השידור נודע לאסקודרו שהסכום בו זכתה נמוך בהרבה ממה שחשבה. הפרס הגדול המכונה "אל גורדו" (השמן) אכן עומד על 4.4 מיליון דולר אך הוא מחולק בין כל הזוכים - ויש לא מעט כאלה, מה שהעניק לה בסופו של דבר סכום של 5,550 דולר בלבד. אז נכון, סכום לא רע בכלל, אבל בהחלט לא כזה המאפשר לה להתפטר. ברשת מיהרו לצחוק על התגובה המוגזמת של אסקודרו לנוכח הסכום הסופי שקיבלה, אך היא מיהרה לתקן ולהסביר שכשאמרה שאין בכוונתה להגיע לעבודה מחר - היא למעשה התכוונה לצאת לחופשה ולא להתפטר.

לדבריה, בקרב הצופים נוצר רושם שבכוונתה להתפטר אחרי שזכתה בכל הקופה והם ביקרו אותה על כך ש"הרגישו מרומים". היא צייצה מאוחר יותר בטוויטר: "החודשים האחרונים היו קשים עבורי מסיבות אישיות ובפעם הראשונה אל ההון חייך אליי בממזריות. נדבקתי משמחת שאר הזוכים, אבל לא שיקרתי או עשיתי מניפולציות. ב-25 שנות הקריירה שלי כעיתונאית תמיד הייתי עם הראש למעלה ועם מצפון נקי על העבודה הקפדנית והמוכחת שלי. עצוב שלנטליה אסקודרו יצא שם של עיתונאית מניפולטיבית ושקרנית מ-RTVE". אסקודרו הוסיפה שהייתה כנה לגבי "אי הגעתה לעבודה" ומתכננת לקחת פסק זמן כי לצאת לנופש ולחגוג את זכייתה.

ככה זה נראה בשידור החי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully