וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנעליים ספוגות למטרייה שבורה: 5 טיפים שיעזרו לכם לעבור את החורף הזה יבשים

20.12.2021 / 17:05

בכל פעם שיורד גשם המטרייה שלנו נשברת, הנעליים והגרביים שלנו נרטבות והנייד שלנו נופל למים. אבל במקום לקנות מטרייה חדשה, להניח לגרביים ולנעליים להתייבש במשך ימים ולהתפלל שהנייד איכשהו ימשיך לתפקד - הנה חמישה טיפים שסוף סוף יפתרו לנו את כל מצוקות החורף

בווידאו: זירת קריסת העץ בנתניה וסערת מזג האוויר ברחבי הארץ/צילום: תיעוד מבצעי מד"א, שני פרומקין, יהודה קרויזר/ מד"א, זיו לוי/ רשות הטבע והגנים, ועידן יצחקיאן/ רט"ג

רשמית החורף כאן. כן, הכרזנו על זה כבר כשעברנו לשעון חורף באוקטובר ונכון, היו לנו גם כמה ימים גשומים מאז - אבל עד סוף השבוע הזה מה שראינו פה לא באמת היה חורף. ככה זה בישראל, החורף תמיד דופק איחור אופנתי. פתאום כשהוא כאן, עצבני וסוער מתמיד, כולנו בהיסטריה לרוץ להתחסן נגד שפעת, להצטייד בבגדים חמים ולחפש מטריות בבוידעם. גם אנחנו נכנסנו לטרפת החורף ומיהרנו לחפש טיפים ברשת שיעזרו לנו לעבור את החורף הזה יבשים מתמיד - ובנס נתקלנו בסרטון הבא של "באזפיד" שהצליח לפתור לנו את כל בעיות הרטיבות של החורף.

מדי חורף הרוחות העזות שוברות לנו לפחות מטרייה אחת ואנחנו ממהרים לקנות חדשה, הגשם השוטף תמיד נכנס לנו לנעליים ואנחנו מבלים שעות בניסיון לייבש אותן ואפילו כשאנחנו מגדילים ראש ומגיעים לעבודה במגפיים - הגרביים איכשהו תמיד נרטבות. את כל הבעיות הללו תוכלו לפתור בעזרת חמישה טיפים יעילים שמופיעים בסרטון של באזפיד. הטיפ הראשון נועד לסייע לנו לאטום את מגפי הגומי הדולפים שלנו. השיטה: מריחת חומר איטום לאקווריום על המגפיים. ייש לאפשר לחומר להתייבש במשך הלילה ולמחרת כבר תוכלו לחזור להשתמש במגפיים הסופר חסינות שלכם.

טריק לאיטום מגפיים. צילום מסך
טיפ לאיטום מגפיים/צילום מסך

הטיפ השני נועד למנוע מאיתנו לזרוק מטרייה לפח רק כי אחת הזרועות שלה נשברה. קחו אטב להידוק ניירות (סיכה למשרד), ישרו אותו ופשוט סובבו אותו על הזרוע השבורה. הטיפ השלישי נועד לייבוש גרביים רטובות. ברור שאתם יכולים פשוט לתלות אותן לייבוש למשך הלילה - אבל יש דרך מהירה יותר: לגלגל אותן בתוך מגבת מיקרופייבר ולסחוט אותה למשך 30 שניות כך שמרבית הלחות תיספג במגבת.

טריק לתיקון מטרייה שבורה. צילום מסך
כך תתקנו את המטרייה שלכם/צילום מסך
טריק לייבוש גרביים רטובות. צילום מסך
טריק לייבוש גרביים רטובות ב-30 שניות/צילום מסך

הטיפ הרביעי נועד לייבוש נעליים רגילות שספגו מים - אולי הבעיה הכי נפוצה בחורף. מי היה מאמין שדווקא נייר עיתון הוא השימושי ביותר למקרים כאלה? הכניסו לתוך הנעליים נייר עיתון, עטפו בעזרתו גם את החלק החיצוני של הנעליים, הדקו בעזרת גומיות והשתמשו במייבש שיער בעוצמתו הנמוכה ביותר כדי להאיץ את תהליך הייבוש. הוציאו את הנייר כשהוא מתייבש וצאו לדרככם.

הטיפ החמישי והאחרון אולי מוכר לרובנו - אבל קבלו תזכורת: כדי לייבש טלפון נייד רטוב לפני שהוא שובק חיים, הכניסו אותו לשקית מלאה באורז והשרו אותו כך למשך הלילה. האורז צפוי לספוג את המים ולהחזיר את הנייד שלכם לחיים. שיהיה לכולנו חורף חמים ויבש!

צפו בסרטון המלא ובהסברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully