וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה משפחתית: אב בריטי וילדיו טבעו בבריכה בספרד

ילדה בת תשע החלה לטבוע מסיבה לא ברורה באתר נופש בקוסטה דל סול, ואביה ואחיה בן ה-16 ניסו להצילה, ללא הצלחה. צוללנים של המשטרה בחנו את המקום כדי לנסות ולגלות מה הוביל לאירוע הקשה, ערב חג המולד

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

שלושה בני משפחה מבריטניה ומארצות הברית טבעו באתר נופש בספרד בערב חג המולד. לפי הגרדיאן, הטרגדיה התרחשה בעת שילדה בת תשע החלה לטבוע בבריכה בקוסטה דל סול, ואחיה, בן 16, ואביה, בן 52, ניסו לחלץ אותה, ללא הצלחה. ככל הידוע, האב והבת היו אזרחים בריטים, ואילו הבן אמריקני. שמותיהם טרם פורסמו.

הנהלת אתר הנופש "קלאב לה קוסטה וורלד" הציעה את "תנחומיהם העמוקים", והוסיפה: "האורחים נמצאו חסרי הכרה באחת מבריכות הנופש. צוותי הצלה ושירותי החירום ניגשו לזירה והגישו עזרה ראשונה. ההנהלה מסייעת לרשויות בחקירה מלאה של מקרי המוות. אנו רוצים להודות לצוותי ההצלה ולשירותי החירום שלהם על התגובות המהירות והמתאימות שלהם, ולצוות העובדים שלנו על המשך התמיכה במשפחה בתקופה קשה זו". לפי הדיווחים, צוללנים של המשטרה בדקו את בריכת השחייה, כולל את המשאבה.

טניה אמר, תיירת בת 23 מבריטניה שהתארחה באתר הנופש, אמרה לסוכנות הידיעות PA כי היא ראתה גופות מכוסות בסדינים לבנים לצד הבריכה. "אי אפשר לתאר את התחושות כשחלפתי על פניהן", אמרה. "ברור שמעולם לא היינו במצב הזה, אז פשוט התחלנו ללכת לאט, מעט מבולבלים, ובסופו של דבר כשהבנו מה קורה, פשוט שרר שקט, לא דיברנו או משהו".

אתר הנופש קלאב לה קוסטה וורלד, ספרד. גוגל, אתר רשמי
אתר הנופש בקוסטה דל סול/אתר רשמי, גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully