וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישבן של קים קרדשיאן "גויס" לטובת הצבא הבריטי

28.12.2019 / 0:01

אחרי שבחרו להעליב צעירים והשיגו בעזרת קמפיין שערורייתי גידול משמעותי בכמות המתגייסים, בחרו הבריטים בישבנה של מלכת הטראש האמריקאית כדי לגייס צעירים חדשים: "אתה לא יכול להתחרות עם היתרונות הנפשיים של קריירה בצבא"

קים קרדשיאן בחופשה אקזוטית (אינסטגרם)

בסרטון - קים קרדשיאן נופשת

בתחילת השנה הצבא הבריטי גרם לשערוריה כשבחר בקמפיין הגיוס שלו להשתמש בכינוי הגנאי "פתיתי שלג" כדי לגרום לצעירים לשים לב לפרסומת (בני דור המילניום נקראים בבריטניה גם "דור פתיתי השלג" (Snowflakes), בכדי לרמוז שהם פחות עמידים משאר הדורות ושהם בטוחים שכל אחד מהם הוא ייחודי ואינו דומה לחברו - בעוד שהם אינם כאלה). כעת, לקראת תחילת העשור החדש בחרו ראשי הצבא לפתוח בקמפיין גיוס נוסף והפעם הם מתוכוונים להשתמש בלא פחות מישבנה של קים קרדשיאן בפרסומת הבאה שלהם. הדייל מייל חשף שהרעיון שעומד מאחורי הקמפיין שיעלה בחודש הבא, הוא כי שירות בצבא תורם לביטחון עצמי גבוה יותר מאשר קבלת לייקים במדיות החברתיות. ההחלטה היא להשתמש בחלק הגוף הבולט שזיכה בין היתר את הכוכבת האמריקאית ב-154 מיליון עוקבים באינסטגרם.

הקמפיין, שיקרא "בלוגינג 2020: ביטחון צבאי", אמור להחשף בחודש הבא ויכלול פרסומת טלוויזיה, פוסטרים וחשיפה במדיה החברתית. "המודעות החדשות מגיעות אחרי ההצלחה של קמפיין פתיתי השלג, ואמור לגרום לצעירים להבין שהצבא בונה את הביטחון שלך לכל החיים", אמר מקור בצבא לעיתון הלונדוני, "זה לא בונה ביטחון רגעי כמו שאתה מקבל כשמישהו עושה לך לייק ברשת. זה רק חלק מהדברים שאתה מוסיף לצעירים כשאתה מאמן אותם, וברגע שהם מסיימים את האימון שלהם, הדברים הללו נשארים איתם לכל החיים. אתה לא יכול להתחרות עם היתרונות הנפשיים שיש לקריירה בצבא".

הקמפיין הקודם, שיצא לדרך בינואר, תחת הכותרת "הצבא צריך אותך", עלה 1.5 מיליון לי"ש"ט ורשם הצלחה גדולה עם עלייה של 46 אחוזים בפניות ברשת לאתרי הגיוס ומספר המתגייסים הגדול ביותר בעשור האחרון. למרות זאת, הצבא הבריטי עדיין נמצא בחוסר כוח אדם גדול, וההערכות הן שהוא נמצא במחסור של 40 אחוזים לעומת מה שדרוש לו כדי להתמודד עם האיומים על הממלכה. מקווים שקים קרדישאן תעזור להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully