וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חג מולד שמח": בן 65 שדד בנק בארה"ב - ופיזר את הכסף ברחוב

25.12.2019 / 11:38

דייוויד וויין אוליבר יצא עם סכום כסף לא ידוע מסניף במדינת קולורדו, והחל להשליך אותו לעבר עוברי אורח. הוא צעד לעבר סניף סטארבקס הסמוך, שם ככל הנראה המתין למשטרה. חלק מהסכום טרם הושב לבנק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנטה קלאוס מקומי. דייוויד וויין אוליבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר בן 65 ממדינת קולורדו שבארצות הברית נעצר אחרי שלפי החשד שדד בנק והשליך את הכסף באוויר, בזמן שצעק "חג מולד שמח" לעבר עוברי אורח. המשטרה אמרה כי דייוויד וויין אוליבר נעצר ליד סניף של סטארבקס בעיר קולורדו ספרינגס ביום שני אחר הצהריים. המשטרה אמרה כי הוא איים להשתמש בכלי נשק כששדד את הבנק ויצא ממנו עם סכום לא ידוע של כסף.

ברשת KKTV המקומית דווח כי דיון פסקלה, שהיה אחד מעוברי האורח, סיפר כי השודד בעל הזקן הלבן יצא מהבנק והשליך את הכסף "לכל מקום". עוד דווח, מפי אותו עד ראיה, כי אוליבר "החל להוציא כסף מהשק" לפני שאיחל חג מולד שמח. עוד דווח כי חלק מהעוברים ושבים אספו את הכסף והחזירו אותו לבנק, בזמן שהשודד צעד לסניף רשת הקפה הקרובה, התיישב והמתין למשטרה כדי שזו תעצור אותו.

בעיתון "דנבר פוסט" דווח כי המשטרה אמרה כי אלפי דולרים טרם הושבו לבנק, אך אין אינדיקציות לכך שלאוליבר אכן היה כלי נשק בעת השוד. הוא יופיע מחר בפעם הראשונה בפני בית משפט, ובשלב זה הוא מוחזק בכלא במחוז אל פאסו. לא ידוע אם הוא שכר עורך דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully