וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליציה פרו-איראנית בסוריה ליד הגבול: "המטרה הסופית - הגולן"

24.12.2019 / 12:17

חטיבת פטמיון, המורכבת מלוחמים אפגנים שיעים, פרסמה סרטון שבו היא מתגרה בישראל ואומרת כי היא אוהבת "להילחם בציונים הפחדנים". המיליצה ממומנת ומאומנת על ידי כוח קודס במשמרות המהפכה

תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מיליציה שיעית פרו-איראנית פרסמה סרטון שבו נראים לוחמיה במרחק קצר מרמת הגולן, תוך שהיא מאיימים כי הוא "המטרה הסופית" שלה. חטיבת פטמיון היא מיליציה המורכבת מלוחמים אפגנים שיעים, המאומנים וממומנים על ידי כוח קודס במשמרות המהפכה של איראן. המיליציה מסייעת למשטרו של בשאר אסד מול המורדים.

"המטרה הסופית הוא ההר הלבן הזה כאן, שהוא רמת הגולן המוחזקת בידי ישראל", אומר אחד הלוחמים בסרטון. בהמשך, נראים טנקים שעליהם מתנוססים הדגלים הצהובים של המיליציה, והקריין, המדבר באפגנית, אומר כי הקרבות בתדמור ובחאלב היו רק הכנה "לעימות עם הציונים". עוד אמר הקריין כי "אנחנו באמת אוהבים להילחם בפחדנים האלו. הם פשוט פחדנים".

ביום ראשון בערב דווח כי ישראל תקפה כמה יעדים של המיליציות השיעיות ושל משטר אסד באזור דמשק. לטענת כלי התקשורת הרשמיים של סוריה המתקפה סוכלה, אך לפי כמה דיווחים ברשתות החברתיות נהרג בכיר משורות פטמיון.

איראן גייסה במהלך השנים האחרונות אלפי לוחמים שיעים מעיראק, מאפגניסטן, מפקיסטן וממקומות אחרים, ושלחה אותם לשדות הקרב בסוריה.

חייל מהמילציה האיראנית מצביע על רמת הגולן במהלך פרסום סרטון של הארגון המאיים על רמת הגולן כמטרה הסופית. אתר רשמי
"המטרה הסופית הוא ההר הלבן הזה כאן". לוחם במיליציה מצביע על הגולן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully