וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהסדר טיעון: המטפלת שתועדה מכה תינוק שעליו שמרה הודתה במיוחס לה

19.12.2019 / 13:22

ציפורה דוד בת 65 ממושב בית עובד שהואשמה בהתעללות בתינוק בן 11 חודשים בנס ציונה הודתה במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות בעובדות כתב האישום. עם זאת הצדדים נחלקים בסעיפים ובעונש. היא תועדה בסרטון מכה את התינוק, סוטרת בפניו ומטיחה אותו על שטיח

צילום: חדשות 12, עריכה: ניר חן

ציפורה דוד, (65), המטפלת שנאשמת בהתעללות בתינוק בן 11 חודשים שעליו שמרה בנס ציונה הודתה במסגרת הסדר טיעון שנחתם עם הפרקליטות בעובדות כתב האישום והודתה כי היא האישה שנראית בסרטון המתעד את המעשים. בית המשפט יחליט האם לאשר את ההסדר בין הצדדים.

עם זאת, הפרקליטות ועורכי דינה של המטפלת טרם הגיעו להסכמה על הסעיפים ועל העונש עצמו שיושת עליה. כשהמחלוקת בין הצדדים היא האם לייחס לה עבירות של התעללות או תקיפה במסגרת הסדר הטיעון. הפרקליטות מבקשת התעללות לעומתה, סנגורה של דוד מעוניין כי היא תודה בתקיפה.

דיון בעניינה של ציפורה דוד בגין התעללות בפעוט, שלום, רחובות, 14 ביולי 2019. שלומי גבאי
תודה במיוחס לה. ציפורה דוד בדיון הקודם בעניינה, יולי 2019/שלומי גבאי

בחודש מאי הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום נגד דוד בגין התעללות בפעוט בן 11 חודשים. מכתב האישום עלה כי הנאשמת, ממושב בית עובד שבשפלה, התעללה בתינוק בכמה מקרים, בהם סטרה בפניו, צעקה לעברו, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח והצמידה מגבת לפניו של התינוק תוך שהיא חונקת אותו. בנוסף לכך, איימה המטפלת על התינוק שתהרוג אותו. מעצרה הוארך עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully