וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנה נגד חנות גבינות: קרב משפטי על ריח מסריח בגרמניה

בית משפט בדרום המדינה פסק כי על אישה המתגוררת מעל החנות אסור להציב שלטים נגדה, אך כן להתלונן על הריח. הבעלים טוענים שהוא הופלל על ידי השכנים, והוא מחפש מקום חדש

חנות גבינות בדרום גרמניה שנגדה עתרה שכנה, 20 בנובמבר 2019. AFP, אתר רשמי
"ריח מטריד ומסריח". חנות הגבינות/אתר רשמי, AFP

אישה בדרום גרמניה עתרה לבית משפט נגד חנות גבינות כדי להגן על זכותה להציג שלטים המתלוננים על הריח העולה ממנה. המתלוננת, מנואלה קרגלר, מתגוררת מעל החנות בבאד היילברן, שמדרום למינכן. בית המשפט קבע כי היא יכולה להביע את עמדתה, אך לא להשתמש בשלטים. בעלי החנות אמר שהשלטים פוגעים בשמה של החנות.

על פי התקשורת הגרמנית, הוויכוח בין הצדדים נמשך מאז 2016. בית המשפט קבע כי קרגלר יכולה להמשיך לומר "שיש ריח מטריד ומסריח" מכיוון שזו היא "הבעת דעה".

האישה אמרה לבילד שהיא מרוצה מהפסיקה ומהעובדה שהיא יכולה להמשיך ולהתלונן על הריח. היא אמרה שהיא לא "רצתה שום דבר אחר". לדבריה, הריח של הגבינה חודר לביתה דרך חלונות, מדרגות והיא אפילו טוענת שהריח מגיע דרך שקעים חשמליים.

וולפגנג הופמן, בעלי החנות "טולזר קסלאדן", אמר כי מדבקות שבהן צוירו אפים ושלטי אזהרה שהוצמדו לחלונות החנות הזיקו למוניטין שלה. בחנות יש יותר מ-200 סוגים של גבינות, ונאגרים בה כשלושה טונות של גבינה. הוא גם טוען כי הריח נובע למעשה מפעילות חקלאית באזור והוא האשים את השכנים בהסתרת גבינה מאחורי לוח חשמל כדי להפיל עליו את האחריות. הוא אמר שהוא רוצה להעביר את העסק שלו ושיש לו מיקום חדש אפשרי.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully