וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה מחליפה של "החזאית הלוהטת בעולם": ברבי אנושית מנותחת

29.12.2019 / 9:25

יאנט גרסיה, שהוכרזה כ"חזאית הלוהטת בעולם", החליטה לפרוש מתפקידה למטרת מעבר לארה"ב. לנעליה הגדולות תיכנס דוגמנית המכונה "הברבי הלטינית" שעברה לא פחות מ-38 ניתוחים קוסמטיים

צילום מסך

בעוד לנו יש את דני רופ, מתן יעקב ואלעד זוהר, במרכז וצפון אמריקה אלו בעיקר נשים שמגישות את תחזית מזג האוויר - ולא סתם נשים - דוגמניות נערצות. יאנט גרסיה, מגישת תחזית מזג האוויר בתכנית הטלוויזיה המקסיקנית "היום", היא אחת החזאיות המפורסמות בעולם וזו שהציבור קבע שהיא "חזאית הסקסית בעולם". היא עלתה לכותרות ב-2015 כשרק החלה למלא את תפקידה כחזאית ושוב ב-2018 כשהרשת נטרפה לשמוע שבן זוגה האידיוט עזב אותה לטובת משחק מרתוני של "קול אוף דיוטי". כעת שוב הרוחות סוערות סביבה, כשהודיעה שהיא פורשת מתפקידה כמגישת תחזית מזג האוויר ועוברת לחיות לצד הבויפרנד האמריקאי שלה, לואיס האווס, בארה"ב.

הידיעה על הפרישה של החזאית המקסיקנית בת ה-29 לא הפתיעה רבים, לאחר שזו שיתפה תמונות צמודות שלה עם האוונס בן ה-36, שנראה כאילו הקשר שלהם התהדק מאוד בחודשים האחרונים. זה היה רק עניין של זמן עד שאחד הצדדים יעשה רילוקיישן לטובת האהבה - וזו הייתה גרסיה שהייתה מוכנה לוותר על הקריירה המצליחה שלה עבורו.

ובמקומה - הברבי הלטינית שהגידלה 7 פעמים את החזה

השבוע הכריזו גם על המחליפה הרשמית של גרסיה - הדוגמנית אליירה אבנדנו בת ה-29, הידועה גם בכינוי "הברבי הלטינית". זו הייתה החלטה צפויה של הערוץ לגייס דוגמנית שתנסה למלא את תקן החזאית הסקסית בעולם - וגרסיה בהחלט השאירה אחריה נעלי עקב גדולות מאוד. אבנדנו נבחרה בקפידה: מלבד כישורי ההנחיה שלה, היא סיפרה שביצעה לא פחות מ-38 הליכים קוסמטיים שהפכו אותה לדוגמנית שהיא היום. "הגדלתי את החזה שלי 7 פעמים, עברתי 5 ניתוחי אף, 18 שאיבות שומן, שפתיים, שיניים, הכל", היא סיפרה, "השקעתי סכום של כ-200 אלף דולר בניתוחים, כמו גם את הזמן, המאמץ וההתחייבות הכרוכים בזה. מעולם לא פחדתי מניתוחים כי תמיד בדקתי את המומחים וחקרתי היטב את ההליכים ששקלתי לעבור". בנוסף, החזאית המחליפה סיפרה בעבר כי במשך 9 שנים לבשה מחוך 23 שעות ביממה כדי להתאים לעצמה את מראה שעון החול שהיא כל כך אוהבת, "הזמן היחיד שהורדתי אותו היה כשהייתי צריכה להתקלח", היא הוסיפה.

בעוד חלק התרגשו לשמוע על המחליפה הלוהטת וחשבו שמדובר בבחירה נועזת אך נכונה, אחרים לא היו מרוצים בכלל מעזיבתה של יאנט או מהבחירה בברבי הלטינית כמחליפתה. "מי יכול להחליף את הכישרון של יאנט?", כתב אחד ואחר הוסיף: "יאנט הייתה הרבה יותר מדוגמנית. אליירה היא סתם בובת ברבי מתנפחת. זו בחירה שמזלזלת בצופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully