וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נשלחה לכלא אחרי שארגנה שוד של ארבע חנויות בשעה

22.12.2019 / 8:18

מוניק מרינו אגוסטינו, נשלחה למאסר של שנתיים בעקבות מסע פשע יומרני שבמהלכו היא הסיעה מספר נערים עם מסיכות שפרצו לחנויות, פיצריות ובתי קפה בסידני, אוסטרליה בשנה שעברה

הדיווח החדשותי על מעצרה של דוגמנית האינסטגרם/7 NEWS

דוגמנית אינסטגרם פופולארית נשלחה בשבוע שעבר לכלא באוסטרליה אחרי ששדדה ארבע חנויות בשעה בלבד, כשהיא חמושה בסכין במסע שוד נועז ויוצא דופן. לאחר מסע הפשע שבוצע ע"י מוניק מרינה אגוסטינו, אם חד הורית בת 23, בצפון סידני בנובמבר בשנה שעברה, היא נשפטה ל-24 חודשי מאסר, אבל בתקשורת המקומית דווח שהיא מתכוונת לערער על העונש החמור מדי לטענתה.

בנוסף, היא הואשמה בפשעים שביצעה בבלקטאון במרכז קניות במאי השנה. האישומים שלה כוללים אחזקת סמים אסורים, אחזקת סכין וגניבת ג'קט בשווי של 90 דולר מחנות בגדים מקומית.

בבית המשפט התברר שאגוסטינו הסיעה ברכבה מספר נערים לבושים במסיכות שחורות לחנויות והם פרצו לחנויות כשהם פותחים את הדלתות באמצעות אזמל. תובע המשטרה ג'ון שארפין אמר בבית המשפט שמוניק אמנם לא פרצה בעצמה לחנויות, אבל ארגנה את מעשי השוד וחיכתה ברכב המילוט. שלוש חנויות נפרצו כך בהצלחה בתוך שש דקות במהלך מסע הפשע הסוער ב-6 בנובמבר לפני קצת יותר משנה.

מוניק אגוסטינו. Instagram, צילום מסך
בחורה נועזת. מוניק אגוסטינו/צילום מסך, Instagram

קצת לפני 2 לפנות בוקר נפרצו מחסן, פיצריה וחנות פלאפונים של סמסונג. שתי דקות לאחר מכן הכנופייה ניסתה (ולא הצליחה) לפרוץ לחנות נוחות של פירות וירקות. גם בית קפה סמוך נפגע מהכנופייה כעבור שתי דקות. לאחר מכן הם נסעו למרחק של 15 קילומטר משם וגנבו כרטיס אשראי ו-300 דולר אוסטרליים מבית קפה ברחוב סטנלי. בכרטיס האשראי מוניק השתמשה כדי לקנות לעצמה ארוחה במקדונלדס. היא נעצרה ברכבה בו נמצאו מספר חפצים גנובים.

כעבור פחות משלושה שבועות, אגוסטינו היתה מעורבת בשוד נוסף כשעזרה לפרוץ למאפיה שממנה נגנבו 1,000 דולרים אוסטרליים. הדוגמנית הנועזת ייצגה את עצמה בבית המשפט, אחרי שפרקליטה לשעבר פרש מהתיק. היא טענה לחפותה ובשלב הטיעונים לעונש אמרה שהחיים שלה "יורדים באסלה" ואיימה על התובעים שאם תפגע בעצמה בכלא או תשים קץ לחייה זה היה בגללם ובאחריותם. לאחר שהושמה בהשגחה השופט מצא אותה אשמה ביותר מעשרה סעיפי אישום שונים והיא תצא לחופשי מבית הכלא רק ב-4 ביוני, 2021, כך על פי בית המשפט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בדיווח עליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully