וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם צה"ל בן 19 נפצע באורח קשה מרכב ברמת הגולן; פונה לטיפול במסוק

החייל נפגע ממכונית בעת שחצה את צומת מפלים-קובת קרע בכביש 808 סמוך ליישוב יונתן. צוות מד"א פינה אותו כשהוא מורדם ומונשם עם חבלת ראש במסוק לבית החולים רמב"ם. בעקבות התאונה, מפקד אוגדה 36 הורה על עוצר אימונים שהוסר לאחר תחקיר ראשוני

קרדיט: תיעוד מבצעי מד"א

(בווידאו: זירת תאונת דרכים בהדרים, היום)

לוחם צה"ל בן 19 נפגע הערב (שלישי) באורח קשה מרכב בכביש 808 סמוך ליונתן שברמת הגולן. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי לצעיר שפונה בהמשך במסוק לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם עם חבלת ראש. שוטרים הגיעו לזירת התאונה בצומת מפלים-קובת קרע ונסיבות התאונה נחקרות.

בעקבות התאונה, מפקד אוגדה 36 הנחה על עצירת אימונים כללית בכלל יחידות האוגדה, שהוסר לאחר תחקיר ראשוני. מדובר בתאונת דרכים בזמן שגרה ולא בתאונת אימונים כחלק מתרגיל שהתקיים כמה שעות קודם לכן. מתחקיר ראשוני שנערך באוגדה עולה שבמהלך מנוחה של מחלקת שריון בשטח אש, חייל שהחזיק פנס בידו והאיר לכיוון צפון החל בחצייה של כביש 808 מכיוון מערב למזרח. בשלב זה הגיח רכב אזרחי מכיוון גמלא במהירות של כ-90 קמ"ש ופגע בחייל במהלך החציה.

מנחת המסוקים של בית החולים רמב"ם בחיפה. צילום מסך
בן 19 נפצע קשה בתאונה/צילום מסך

בעקבות הפגיעה העוצמתית, החייל הועף קרוב ל-70 מטרים מהמקום. צוות רפואי גדודי ששהה בסמוך העניק לו טיפול ראשוני מיידי כשניות מרגע הדריסה. עם הגעת מד"א, הועבר החייל למנחת פיק ומשם לבית החולים רמב"ם

בתחילת השבוע נפגע יעקב (יהנו) בלישה, חייל בן ה-19 באורח קשה מפגיעת ברק סמוך לרמת השופט. בלישה, תושב בני עי"ש, שהה במקום כחלק מאימוני מסלול ההכשרה לא הרחק מבסיס האימונים של חטיבת גולני ברגבים. בבית החולים רמב"ם, חל היום שיפור במצבו של החייל. הצוות הרפואי מסר כי הוא שב להכרה, מגיב לסביבה ואף חזר לנשום בכוחות עצמו.


(עדכון ראשון: 19:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully