וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בלייבור הוקלט: "אין לנו סיכוי בבחירות, לא סובלים את קורבין"

10.12.2019 / 13:50

ג'ון אשוורת', דובר המפלגה לענייני בריאות, אמר בשיחה עם פעיל שמרני שהודלפה כי מחוץ לערים הגדולות, מצבה של המפלגה "עגום" ערב הבחירות. לדבריו, "הם לא אוהבים את ג'ונסון, אבל הם לא יכולים לסבול את קורבין". לאחר הפרסום, הוא ניסה לתקן נזקים: "אנחנו ננצח"

צילום:רויטרס, עריכה:שאול אדם

חבר בכיר במפלגת הלייבור בבריטניה הוקלט באומרו שאין למפלגתו סיכוי לנצח בבחירות ביום חמישי. השיחה הפרטית שקיים ג'ון אשוורת', דובר המפלגה לענייני בריאות, הודלפה לאתר החדשות "גידו פוקס". הלייבור מפגרת אחרי מפלגתו השמרנית של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון בסקרים לקראת הבחירות שאמורת להכריע את גורל הברקזיט וכיצד תיראה הכלכלה החמישית בגודלה בעולם.

אשוורת' אמר כי המצב במרוצים על המושבים שמחוץ לערים הגדולות הוא "עגום", ותלה את האשמה בכך במדיניותה של מפלגת האופוזיציה הגדולה ביותר בממלכה ביחס לברקזיט, וכן את הדרך שבה נתפס מנהיגה ג'רמי קורבין בעיני הבוחרים.

"אני פשוט לא יכול לראות את זה קורה", אמר אשוורת', כשנשאל כיצד אפשר להיערך כדי שקורבין יהיה ראש ממשלה. ככל הנראה, השיחה הקולטה לפני ביקורו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בלונדון בשבוע שעבר. "אם אתה נמצא בעיירות קטנות במידלנדס ובצפון, המצב שם עגום. הם לא אוהבים את ג'ונסון, אבל הם לא יכולים לסבול את קורבין והם סבורים שהלייבור חסמה את הברקזיט".

ג'רמי קורבין, ראש מפלגת הלייבור. רויטרס
הציבור מאשים את הלייבור בבלימת הברקזיט. קורבין/רויטרס

"גידו פוקס" הוא אתר ביקורתי נגד קורבין, שמצהיר כי מטרתו היא להילחם ברדיפות פוליטיות, בשחיתות ובצביעות. אשוורת' לא הכחיש את תוכן ההקלטה, אך טען שהשיחה הייתה "הלצה" עם חבר ותיק שהיה בעבר פעיל במפלגה השמרנית.

"אנחנו הולכים לנצח בבחירות האלו", הכריז בריאיון לרשת BBC. "היה לי סוג של הלצה עם החבר השמרני שלי - לפחות חשבתי שהוא חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully