וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ישראלים נפצעו היום בשורה של פיגועי ירי

12.12.2000 / 19:24

בפיגוע ירי ליד לרמאללה נפצע ישראלי פצעים בינוניים; שתי נשים נוספות נפגעו כשפלסטינים הטמנין להם מארב סמוך לישוב מורג; מצבה של אחת קשה; אזרח רביעי נורה במכוניתו בבקעת הירדן

בשורה של תקריות ירי בשטחים נפצעו היום ארבעה אזרחים ישראלים.

ישראלי נפצע הערב פצעים בינוניים בפיגוע ירי שהיה סמוך ליישוב טלמון ממערב לרמאללה. פלסטינים פתחו באש לעבר מכוניתו. הוא פונה באמבולנס לבית החולים תל השומר. פיגוע נוסף היה הערב סמוך ליישוב מורג ברצועת עזה. שתי אזרחיות נפצעו, האחת בינוני והשנייה קל כשפלסטינים הטמינו מארב לאורך הכביש, פתחו באש לעבר מכוניתן ונמלטו.

אמבולנס של מד"א שהגיע למקום פינה את הנפגעים למחסום כיסופים את הפצועה קשה אך בדרכו התנגש במכונית אחרת ושלושה מנוסעי המכונית נפצעו קל. הפצועה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במסוק. הפצועה קל טופלה בשטח.

אזרח ישראלי נפצע בצהריים באורח קל מאש שנורתה לעבר המכונית בה נסע בבקעת הירדן. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם לטיפול. מצפון לחברון התפוצץ מטען חבלה ושניים אחרים נחשפו על ידי כוח צה"ל, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

דובר צה"ל התיר לפרסום כי בפעילות יזומה של צה"ל ומשטרת ישראל שנערכה הלילה בכפר אל-ערוב שמדרום לגוש עציון ובכפר דיר איסתיא צפונית לאריאל נעצרו ארבעה פלסטינים החשודים בזריקת בקבוקי תבערה ואבנים.

חילופי אש היו הערב גם בגילה, שם נגרם נזק לרכוש, במחנה שדמה סמוך לבית סחור, לעבר היישוב היהודי בחברון, לעבר היישוב בית חגי, נווה דקלים, סופה, כיסופים ולעבר עמדת צה"ל בהר עיבל. לא דווח על נפגעים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully