וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן חשפה את החזרי המס: קיבלה 1.9 מיליון דולר על יעוץ משפטי

המועמדת הפרוגרסיבית בפריימריז הדמוקרטיים, שמרבה לתקוף מיליארדרים, פרסמה כי היא קיבלה פיצויים מעשרות לקוחות במהלך עבודתה עבור תאגיד ולקוחות פרטיים בשנות ה-80. זאת אחרי שאחד מיריביה הבולטים במרוץ, פיט בוטיג'ג', קרא לה לפרסם את החזרי המס שלה

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

אליזבת וורן, המתמודדת בפריימריז הדמוקרטיים לנשיאות ארצות הברית, פרסמה אתמול (ראשון) פרטים על הכנסותיה, ולפיהם היא הרוויחה 1.9 מיליון דולר עבור ייעוץ לתאגיד וללקוחות פרטיים ואחרים החל מ-1985.

וורן, בת 70, היא אחד המועמדות הבולטות במרוץ והיא נוהגת לתקוף את החברות הגדולות ומיליארדרים, כשהיא מבטיחה להטיל מס על ההון אם תיבחר. הסנאטורית ממסצ'וסטס כבר פרסמה החזרי מס של 11 שנה, אבל אחד מיריביה הבולטים פיט בוטיג'ג', אתגר אותה לשחרר מסמכים ישנים יותר.

וורן ובוטיג'ג', ראש עיר במדינת אינדיאנה, נאבקים על הקולות באיווה, שבה ייפתחו הפריימריז בפברואר. המועמדים הבולטים הנוספים הם סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן והסנאטור ברני סנדרס. מי מהם שלא יזכה בייצוג המפלגה בנובמבר 2020, יתמודד ככל הנראה מול הנשיא הרפובליקני דונלד טראמפ, המרס לחשוף את החזרי המס שלו, בניגוד לנשיאי עבר.

המועמדת לנשיאות ארה"ב, אליזבת וורן במהלך כנס פעילים ברוצ'סטר 7 בדצמבר 2019. AP
הקרב על איווה מתחמם. וורן, בשבוע שעבר/AP

הקמפיין של וורן פרסם מסמכים שלה מתקופת עבודתה כיועצת משפטית החל מ-1985, והיא בסך הכל הרוויחה לפחות 1.9 מיליון דולר בפיצויים מעשרות לקוחות במהלך אותה תקופה.

היא מתעמתת עם בוטיג'ג' בנוגע לשקיפות הקמפיינים שלהם, והיא הפצירה בו לחשוף מידע על עבודתו בחברת הייעוץ "מקינזי". בוטיג'ג', ראש עיריית סאות' בנד, אמר כי הוא פועל למען "שקיפות מלאה" של עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully