וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרטי אימה: באמצע סרטון היוטיוב קרה לה משהו מאוד מוזר ומפחיד

21.12.2019 / 0:00

דייסי מארקס הצטלמה בחדר האמבטיה שלה ודיברה על קרם לעור, כשלפתע הדלת שמאחוריה נפתחה - למרות שאיש לא היה שם. היא העלתה את הסרטון גם לטוויטר, שם הוא נצפה על ידי מעל 3.6 מיליון אנשים וחשפה: "מוקדם יותר מישהו דחף אותי במדרגות"

@daisymarquez_

דייסי מארקס היא יוטיוברית מצליחה עם 1.3 מיליון מנויים שעוקבים אחריה, שם היא מקבלת הרבה כסף עבור פרסום של מוצרי קוסמטיקה שונים. אלא שבאחד מהסרטונים שבהם היא פרסמה קרם לעור, קרה משהו מוזר מאוד - שגם תועד לגמרי במקרה (או שלא) בשידור חי.

בקליפ, שצולם בחדר האמבטיה שלה, מארקס החלה לדבר בשבחי המוצר כשלפתע הדלת שמאחוריה נפתחה באופן חלקי, למרות שאף אחד לא היה שם ואיש לא היה בבית מלבדה. דייסי פתחה את עיניה בבהלה בזמן שהיא בוהה במצלמה ונותרה ללא מילים כשהיא בהלם מוחלט. היא פתחה את הדלת לגמרי והביטה לאחור בבהלה. אחרי כמה שניות היא הצטלבה, הדליקה את האור וכיבתה את המצלמה.

דייסי העלתה את הקליפ הזה לטוויטר, שם הוא נצפה על ידי מעל 3.6 מיליון אנשים. היא גם הגיבה לעצמה וכתבה: "אני מנסה לעשות 2 ועוד 2. מוקדם יותר במהלך היום נפלתי במדרגות בבית שלי", אמרה דייסי, "לא מעדתי, לא הייתי בטלפון שלי. פשוט נפלתי במדרגות כאילו מישהו דחף אותי. זה היה כל כך מוזר ומפחיד ועכשיו זה קרה".

ככה זה נראה:

אגב, זו לא הפעם הראשונה שמארקס טוענת שיש בבית שלה פעילות על טבעית. בינואר היא העלתה סרטון שנקרא "I'm being haunted *not clickbait*, שבו היא טוענת שהמצלמה שלה כיבתה את עצמה בזמן שהיא ניסתה לספר סיפור על ההתנסות המפחידה שלה עם פעילות על טבעית. היא טענה אז שהיא שמעה קולות מעבר לדלת וצעדים ושבאחד הלילות הדלת שלה ננעלה ונפתחה.

התגובות לסרטון האחרון של דייסי היו חלוקות.בזמן שגולשים רבים נבהלו כמוה ואפילו הציעו לה לעזוב את הבית. היו גם כאלו שיו סקפטים שקרה שם משהו על טבעי ואף כאלה שהאשימו אותה בכך שהיא ביימה את הכול. אחד מהצופים כתב: "תראו את הידיים שלה", בעוד שאחר כתב: "זה מזויף, אני בטוח שהיא לא מאמינה לכמות האנשים שאכלו את זה". אחד אחר כתב "אחרי שראיתי את כל שאר הסרטונים שלה - היא מעולם לא צילמה אותם בחשיכה כזו ולכן נראה שזה לגמרי קליקבייט". דייסי עצמה הגיבה ללטענה הזו וכתבה "הייתצי צריכה לעשות ביקורת למתנה שקיבלתי אחרי שסיימתי את היום שלי ובגלל זה צילמתי כל כך מאוחר - ובגלל שזו קרם לעור הייתי צריכה לצלם את זה בחדר האמבטיה ולא רציתי לקחת לשם את כל ציוד התאורה שלי והשתמשתי רק בטלפון כדי לצלם. אתם תבינו הכל כתשראו את הסרטון המלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully