וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מי צחקו מנהיגי נאט"ו? ככל הנראה על מי שלא היה בתמונה: טראמפ

בסרטון, שבו נראים ג'ונסון, מקרון וטרודו, הם לא הזכירו את שמו המפורש של נשיא ארה"ב, אך רמזו לו. "זאת הסיבה שאיחרת", אמר ראש ממשלת בריטניה לנשיא צרפת, שהשתתף במסיבת עיתונאים עם טראמפ לפני כן

על מה הם צחקו?

כמה ממנהיגי נאט"ו תועדו אתמול (שלישי) כשהם ככל הנראה לועגים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם פתיחת פסגת הברית בלונדון.

בסרטון, שבו נראים ראש הממשלה המארח בוריס ג'ונסון, נשיא צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, נשמע ג'ונסון אומר למקרון: "זאת הסיבה שאיחרת". אז, טרודו התערב ואמר: "הוא איחר כי הוא עשה מסיבת עיתונאים של 40 דקות". טרודו הוסיף: "או, כן, כן, כן. הוא הכריז", לפני שהוא נקטע על ידי מקרון, שדיבר בשעשוע לקבוצה, אולם את מילותיו לא ניתן היה לשמוע.

בקטע לא הוזכר טראמפ מפורשות, אולם הוא שוחח אתמול עם כתבים במשך 50 דקות שבמהלכן תקף את בעלות בריתו לברית, המציינת 70 שנה להקמתה בימים שבהם היא סובלת ממשברים פנימיים ומאיומים חיצוניים.

בוריס ג'ונסון, עמנואל מקרון, ג'סטין טרודו בפסגת מנהיגי נאט"ו בלונדון, 3 בדצמבר 2019. אתר רשמי
ג'ונסון, מקרון, טרודו וראש ממשלת הולנד, אתמול/אתר רשמי

אחרי קטע ערוך בסרטון, נצפה בהמשך טרודו אומר לקבוצה, שכללה את ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, והנסיכה אן: "ראיתם את הלסתות של הצוות שלו נשמטות". גם במקרה זה לא ברור על מי שוחחו המנהיגים, שככל הנראה לא היו מודעים שהם מוקלטים.

הסרטון פורסם לראשונה בסוכנות הידיעות הרוסית ספוטניק, השייכת לקרמלין, שפרסמה גרסה ארוכה יותר של הסרטון בעמוד הפייסבוק שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully