וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח על סיבוב פרסה: נהג התנגש באופנוען, פצע אותו ונמלט מהמקום

3.12.2019 / 17:55

עומר חיים טוביה ניסה לבצע פניית פרסה במקום אסור בראשל"צ. רוכב אופנוע שחלף במקום צפר לו מכיוון שחסם את נתיב הנסיעה. בין השניים התפתח ויכוח שבסיומו פגע טוביה באופנוען, ברח מהזירה והותירו פצוע על הכביש. מעצרו הוארך ב-4 ימים

צילום: דוברות מד"א, עריכה: שאול אדם

(בוידאו: אישה בת 49 נהרגה בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב סמוך לכפר תבור)

חוקרי המשטרה שהוזעקו לזירת תאונה ביום שישי האחרון, גילו כי רוכב אופנוע נפגע מרכב, בעקבות ויכוח שהתעורר ביניהם. מחקירת המשטרה בזירת האירוע עלה כי עומר חיים טוביה, נהג הרכב הפרטי בן 28, פגע באופנוען בן 48 וגרם לפציעתו, ואז נמלט מהמקום.

שוטרי מרחב שפלה הצליחו לאתר את בעל הרכב ועצרו אותו לחקירה. שם התגלה שמדובר בצעיר בעל עבר פלילי. מהחקירה עלה כי החשוד ניסה לבצע סיבוב פרסה עם רכבו במקום אסור, ואופנוען בן 48 שהגיע מהנתיב הנגדי צפר לרכב שחסם לו את נתיב הנסיעה. בעל הרכב החשוד החל לרדוף אחרי האופנוען תוך כדי שהוא נוסע באופן פרוע שמסכן את יתר משתמשי הדרך. רוכב האופנוע נבהל, עצר בצד הדרך והחל עימות קצר בין השניים. האופנוען ניסה לסיים את המריבה ולהמשיך בנסיעתו, אלא שנהג הרכב לא ויתר, והחל לרדוף שוב אחרי האופנוען, אלא שהפעם ניגח את רוכב האופנוע מאחור. כתוצאה מהפגיעה נפצע האופנוען באורח קל ופונה לבית החולים. בעל הרכב החשוד נמלט מהמקום ואזרחים שהיו עדים לתקרית הזמינו את המשטרה ומד"א.

טוביה הובא אתמול לדיון בעניינו בבית המשפט השלום בראשון לציון, שם אמר: "אני לא מתרגש מבית משפט, יש שם בשמיים והכול בסדר". שופטת השלום זוהר דיבון סגל האריכה את מעצרו בארבעה ימים.

שני נפגעים בדירה ברחוב החשמונאים בחיפה, 12 במרץ 2018. מד"א מרחב כרמל, מערכת וואלה! NEWS
הנהג פגע בו והותיר אותו על פצוע הכביש./מערכת וואלה! NEWS, מד"א מרחב כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully