וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לא יאפשר לעיתונאי בלומברג לסקר אותו

אחרי הצטרפותו לפריימריז הדמוקרטיים, הודיעה הרשת בבעלות המיליארדר כי היא תפסיק לסקר באופן ביקורתי מועמדים אחרים, אך תמשיך לכסות את ממשלו של הנשיא. בקמפיין של טראמפ אמרו כי זאת הוכחה ל"הטיית הסיקור" שלה, וכתביה לא יקבלו גישה לאירועי בחירות

צילום: רויטרס

קמפיין טראמפ הודיע אתמול (שני) כי יסרב לסיקור של עיתונאים מרשת בלומברג, שבבעלות המיליארדר מייקל בלומברג שנכנס למרוץ הדמוקרטי לקראת הבחירות בשנה הבאה. אחרי הצטרפותו לפריימריז הצפופים בשבוע שעבר, הודיעה הרשת כי היא תפסיק לסקר באופן ביקורתי מועמדים אחרים, אך ימשיך לכסות את ממשלו של הנשיא. בקמפיין של טראמפ אמרו כי זאת הוכחה ל"הטיית הסיקור" של בלומברג וכתביה לא יקבלו אישורי כניסה לעצרות או לאירועי קמפיין אחרים של הנשיא הרפובליקני.

"נקבע אם לשתף פעולה עם כתבים מסוימים או לענות לשאלות מבלומברג על בסיס כל מקרה לגופו", אמר מנהל הקמפיין של טראמפ, ברד פרסקייל.

ההכרזה של קמפיין טראמפ, שאליה הצטרפה גם המפלגה הרפובליקנית עצמה, הבליטה את הקשיים שעמם עומדת להתמודד בלומברג בזמן שבעליה מתמודד במרוץ.

בתגובה, אמר העורך הראשי של בלומברג, ג'ון מייקלת'ווייט, כי הטענות לסיקור מוטה "לא יכולות להיות רחוקות יותר מהאמת".

מייקל בלומברג, 29 בינואר 2019. רויטרס
"להביס את דונלד טראמפ". בלומברג/רויטרס

בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, וטראמפ החליפו מהלומות מילוליות מאז החלטתו של הראשון להתמודד כדי "להביס את דונלד טראמפ". לדבריו, "מה שמונח על הכף לא יכול להיות גדול יותר. אנחנו חייבים לנצח את הבחירות האלו". טראמפ כינה אותו "מייקל הקטן", קרא לו "כלום" ואמר כי "אין לו את הקסם" כדי להיכנס לבית הלבן.

"סיקרנו את דונלד טראמפ בצורה הוגנת וללא משוא פנים מאז שהוא היה מועמד ב-2015 ונמשיך לעשות זאת למרות המגבלות שהטיל קמפיין טראמפ", אמר. ההכרזה בחודש שעבר של מייקלת'ווייט הבריטי ולפיה הרשת לא תחקור את בלומברג או את יריביו נתקלה בתגובות זועמות מצד כתבים לשעבר.בלומברג ניוז אמרו כי ימשיך לערוך סקרי דעת קהל על המירוץ לנשיאות, יראיין מועמדים ויעקוב אחר הקמפיינים.מר

זו לא הפעם הראשונה שטראמפ מגביל גישה של כלי תקשורת לסיקור הקמפיין שלו. ב-2016 הקמפיין שלו ביטל אישורים לעיתונאים מהפינגטון פוסט, מפוליטיקו, מבאזפיד ומוושינגטון פוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully