וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע: איציק תיפרד מהנהג הממשלתי עוד היום

7.1.2003 / 16:50

יו"ר העבודה: התנהגותה של השרה לשעבר אינה תקינה; הבוקר פורסם כי איציק השתמשה בשירותיו של נהג ממשלתי, למרות התפטרותה מהממשלה; איציק: העניין בבדיקת הפרקליטות - אקבל כל החלטה

יו"ר מפלגת העבודה, עמרם מצנע, אמר בצהריים כי החל מהיום הפסיק נהגה של דליה איציק לעבוד עמה, והוא חוזר לעבודה במשרד התעשייה והמסחר. מצנע התייחס לפרסום הבוקר, לפיו איציק ממשיכה ליהנות משירותי נהג ממשלתי בניגוד לנהלים, חודשיים לאחר שעזבה את תפקידה. בגלי צה"ל דווח כי במהלך סיור בנצרת עילית אמר היו"ר: "זה לא תקין. אני לא מכיר את הפרטים, אבל מהיום הנהג לא עובד אצלה".

הבוקר פורסם בגלי צה"ל, כי ח"כ דליה איציק מסרבת להיפרד מהנהג הממשלתי ששירת אותה כשרת התעשיה והמסחר. זאת, למרות שהחוק מחייב זאת. לפי תחקיר גלי צה"ל, הנהג הממשלתי ממשיך לעבוד עם איציק כמועמדת לכנסת, ולקבל שכר מהמדינה. נציבות שירות המדינה תחקור חשדות לעבירות משמעת חמורות של המעורבים בטיפול בעניין.

לפי התחקיר, לנהגה של איציק הועברו באחרונה כמה פניות לחזור מיידית לעבודה במשרד התעשיה והמסחר. עם זאת הנהג התעלם מהפניות. מקורות במשרד התעשיה והמסחר אמרו לגלי צה"ל כי מנכ"ל המשרד, אמיר חייק, הפעיל לחץ כבד כדי לאפשר לאיציק להמשיך וליהנות משירותי הנהג הצמוד. לפי הדיווח, נציבות שירות המדינה העבירה לפני כשבועיים לחייק חוות דעת חד-משמעית בעניין, אך דבר לא נעשה.

מנציבות שירות המדינה נמסר כי איציק אינה רשאית להיעזר בשירותיו של הנהג הממשלתי לאחר התפטרותה, ולו ליום אחד. בנציבות הוסיפו כי הדברים הובהרו לאיציק בשיחת טלפון בשבוע שעבר. איציק עצמה אמרה כי העניין הועבר לבדיקה של פרקליטות המדינה. איציק הוסיפה כי לפי הבנתה היא יכולה להמשיך ולהשתמש בשירותיו של הנהג, אך היא תכבד כל החלטה של הפרקליטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully