וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עוד הרבה דגים בים? דייג חושף תמונות של דגים מחרידים למראה שעלו ברשתו

7.12.2019 / 0:01

דייג רוסי שהפך מזמן לכוכב רשת בזכות המציאות המוזרות שלו בים, עדכן את יותר מחצי מיליון העוקבים שלו בתמונות של הדגים המצמררים החדשים שנקלעו לרשתו - והפעם הם שברו כל שיא של כיעור. בפעם הבאה שאמא אומרת "יש עוד הרבה דגים בים" - תראו לה את זה

דגים מוזרים שנמצאו בים/rfedortsov_official_account

רק עכשיו אנחנו מבינים מדוע בת הים הקטנה התעקשה כל כך לחיות על היבשה. דייג רוסי בשם רומן פדורטסוב (השם נשמע לכם מוכר לא רק בגלל שהוא דומה לזדורוב, אלא כי דיברנו עליו בעבר) הפך לכוכב רשת עם יותר מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם בזכות הגלריה המאוד מרשימה שלו ליצורים הימיים הכי מכוערים שנתקל בהם בים. סליחה, מכוערים זה לא תיאור מספיק מדויק. התכוונו - מעוותים, מחרידים, מגעילים, מצמררים ומעוררי חלחלה.

הדייג הרוסי שעובד על מכמורתן (כלי שיט לדיג מסחרי) פוגש לעיתים קרובות ביצורים ימיים חייזריים בהפלגותיו בים הנורבגי, בים ברנץ ובחופי האוקינוס האטלנטי. אלה לא דג אותם במכוון, אך בזמן הוא מחפש אחר דגי בקלה, הדוק ומקרל - גם המכוערים לפעמים עולים ברשתו. מזה שנים הוא מעלה לרשתות החברתיות תמונות של הדגים המעוותים שמצא, אך לאחרונה הוא עדכן את הגלריה שלו בכמה תוספות מחרידות נוספות ששוות התייחסות.

פדורטסוב למד באוניברסיטה הימית שבמורמנסק והוא מומחה בעיבוד והכנת דגים. לא כל המינים של היצורים הימיים המוזרים שעלו בחכות זוהו עד כה, אז אם אתם במקרים מזהים מישהו - גיב אס אה קול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully