וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית טירת כרמל וסגנו הם החשודים בפרשת השחיתות הציבורית

27.11.2019 / 10:02

אריה טל וסגנו מוריס אסייג נחקרו ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בחשד לעבירות של טוהר המידות. על פי החשד, סגן ראש העיר קידם מיזם חינוכי שהקים אחיו, הבדרן שלום אסייג, ללא מכרז. הבדרן נחקר באזהרה בחשד לקבלת דבר במרמה

צילום: יואב איתיאל, וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

(בווידאו: ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל, מתראיין על סגירת ההוסטל בעיר)

ראש עיריית טירת כרמל אריה טל וסגנו וממלא מקומו מוריס אסייג הם הבכירים שנחקרו ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בחשד לעבירות של טוהר המידות - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. אסייג הוא אחיו של הקומיקאי שלום אסייג, שנחקר באזהרה בפרשה בחשד לקבלת דבר במרמה בעקבות שירותים שהעניק לרשויות מקומיות, בהן טירת כרמל.

על פי החשד, עיריית טירת כרמל רכשה מיזם חינוכי שהקים אסייג. את הרכישה קידם אחיו, המשמש כסגן ראש העיר, ללא מכרז כנדרש על פי חוק. הפרויקט עוסק בלימוד אינטרנטי של מגוון מקצועות לתלמידים בחטיבות ביניים ובתיכונים.

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר אתמול הקומיקאי כי "זומנתי למשטרה והגעתי, עניתי לשאלות החוקרים". עוד הוסיף כי "הכול טוב, אני לא צד בעניין. אני לא יכול לדבר על זה ולא רוצה להגיב". גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! NEWS כי הבדרן נחקר בחיפה, וכמוהו זומנו עוד כמה מעורבים - חלקם נחקרו באזהרה וחלקם מסרו עדות.

שלום אסייג, מוריס אסייג ואריה טל ראש עיריית טירת כרמל. גיק דיגיטל, אתר רשמי
במשטרה מסרבים למסור פרטים נוספים. שלום אסייג, אריה טל ומוריס אסייג/אתר רשמי, גיק דיגיטל

בתום חקירת ראש העיר וממלא מקומו מסרו במשטרה כי "ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 נחקרו שני נבחרי ציבור בחשד לכאורה בביצוע עבירות של טוהר המידות. החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מחוז חיפה. בסיום חקירתם שוחררו. מעבר לאמור ומטבע הדברים איננו מפרטים מחקירות מתנהלות".

טל ומוריס אסייג בחרו שלא להגיב לחשדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully