וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-SMS לאמא בבריטניה הציל גולש שנלכד באיטליה

7.1.2003 / 9:58

אזרח בריטי נפצע במהלך גלישת סקי בהרי איטליה; לאחר שחבריו לא הבחינו בהיעדרו שיגר הודעת SMS לאמו בבריטניה; האם הזעיקה את המשטרה המקומית שחילצה אותו אחרי שש שעות בקור

ממרחק של יותר מ-1,500 ק"מ, הצילה אמו של גולש סקי בריטי את חייו, לאחר ששיגר אליה קריאת SMS נואשת. הבן, אלכסנדר סמית' בן 36, גלש עם חבריו בהרי אורנלה, סמוך לעיר אראבה שבאזור הדולומיטים באיטליה. לפתע החליק מקצה מדרון משופע ונחבל בגופו. למרות שהפציעה היתה קלה יחסית, לא הצליח סמית' לטפס ולחבור לחבריו, שכלל לא הבחינו בהיעדרו.

סמית' לא אמר נואש ופנה לטלפון הנייד שלו. "אני בצרות, תתקשרי בדחיפות למשטרת אראבה", כתב בהודעת ה-SMS ששיגר לאמו קרול בבריטניה. האם, שביקרה חברים בדרבישייר הרחוקה, מיהרה להזעיק את המשטרה האיטלקית.

השוטרים הצליחו ליצור קשר עם סמית והנחו אותו, למזלו, להישאר במקומו. לאחר האירוע הסתבר שהבן האובד צעד לעבר תהום עמוקה. בסופו הטוב של האירוע, חולץ סמית אחרי שש שעות בקור של עשר מעלות מתחת לאפס.

"אפילו לא ידעתי שהוא יצא לגלוש, ידעתי רק שהוא יצא לחופשה עם אשתו", אמרה אמו. "הוא מאד הובך מהאירוע", הוסיפה. "הבהרתי לו שמהיום הוא צריך להודיע לי בדיוק היכן הוא נמצא", סיכמה קרול סמית', שלא החמיצה הזדמנות להחדיר במייקל עוד מנה של משמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully