וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה לגנוב שמונה ג'ינסים כשיצאה מהחנות לבושה בכולם

28.11.2019 / 10:11

בסרטון ויראלי נראית צעירה לבושה בלא פחות משמונה זוגות מכנסי ג'ינס אותם ניסתה לגנוב מחנות בגדים. היא הצליחה להפתיע את בעלי החנות כשבכל פעם שסיימה להוריד מעליה זוג ג'ינס - התגלה אחד נוסף

CEN

תושבת ונצואלה אימצה את הטקטיקה של ג'ואי טריביאני כשניסתה לגנוב שמונה זוגות ג'ינסים מחנות בגדים - ולבשה את כולם בבת אחת. זה די מפתיע שזו הצליחה להתהלך בחנות לבושה בתשעה ג'ינסים צמודים (כשרק אחד מהם שלה) ולא להיראות חשודה מדי, אולם אם ג'ואי הצליח לעשות מכרע קדמי כשהוא לבוש בכל הבגדים של צ'נדלר - כנראה שהכל אפשרי.

תכניתה של הגנבת נכשלה וזו נתפסה על חם ביציאה מהחנות. כשהתבקשה לגשת לשירותים ולהוריד מעליה את הג'ינסים הגנובים, הופתעו בעלי החנות שתיעדו את הרגע במצלמה - לגלות כמה זוגות ג'ינסים לבשה על עצמה.

הגנבת:

גנבה 8 ג'ינסים מחנות. צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

בסרטון שהפך לויראלי בעיקר בפרו נראית הבחורה הצעירה מפשילה מעליה ג'ינס אחר ג'ינס, כשבכל פעם שנראה כי זה הג'ינס הגנוב האחרון - היא חושפת למצלמה ג'ינס גנוב נוסף שנמצא מתחתיו. במשך דקה, הגנבת מורידה מעליה עוד ועוד ג'ינסים - כשהצלם סופר את הג'ינסים ומגחך בעצמו מהכמות הבלתי נגמרת. "כל פעם שחשבתי שזהו, הגענו לג'ינס האחרון - גיליתי עוד אחד. זה נראה כמו קסם", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "לא ברור איך היא גרמה לזה לעבוד. זה נורא, אבל אני מצדיע לה על היצירתיות".

עד כה לא ברור היכן בדיוק צולם הסרטון ומה עלה בגורלה של הגנבת, אולם יש לקוות שהחשיפה הויראלית לה זכתה בימים האחרונים תספיק כדי למנוע ממנה לחזור על המעשה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully