וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת העסקים האמריקנית שמסבכת את ג'ונסון: "מתייחס אליי כאל סטוץ"

18.11.2019 / 13:26

ג'ניפר ארקורי, שלפי דיווח בממלכה זכתה בהטבות כלכליות בזמן שראש הממשלה היה ראש עיריית לונדון, אמרה כי היו לא "יחסים מיוחדים" עמו. עם זאת, לדבריה הוא מתעלם ממנה עכשיו: "הלב שלי שבור". בממשלה מכחישים: לא הייתה שוב עבירה על החוק

צילום: רויטרס

אשת העסקים האמריקנית ג'ניפר ארקורי אמרה היום (שני) כי היו לה "יחסים מיוחדים מאוד" עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כשהיה ראש עיריית לונדון, אולם היא סירבה לומר אם היה זה רומן.

כשנשאלה על ידי ערוץ ITV על כך, השיבה: "אני לא הולכת לענות על השאלה הזה, אבל אני יכולה לספר שאלו היו יחסים מיוחדים". היא אמרה כי היא התקשרה לטלפון הסלולרי של ראש הממשלה לפני כשבוע. לדבריה, הוא השיב לה, אבל אז הטלפון נלקח על ידי אדם שדיבר במבטא סיני.

בחודש ספטמבר דווח בסנדיי טיימס כי כשג'ונסון היה ראש העיר, הוא לא הצהיר על יחסיו הקרובים עם ארקורי, שקיבלה מאות אלפי ליש"ט במימון עסקיה הציבוריים במהלך ביקוריה הרשמיים. הפרשה נמצאת בבדיקה של המשטרה, אחרי שהופנתה אליה מהרשויות בלונדון.

ג'ניפר ארקורי, אש עסקת אמריקנית שהייתה בקשר עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, יוצאת ממשרדי BBC בלונדון, 18 בנובמבר 2019. רויטרס
ארקורי יוצאת ממשרדי BBC, היום/רויטרס

ג'ונסון אמר כי הכול נעשה בשקיפות מלאה וכי לא היה לו על מה להצהיר, ובמפלגה השמרנית אמרו כי מניעים פוליטיים עומדים מאחורי פרסופ הפרשה. דוח בדיקה שפרסמה הממשלה בחודש שעבר קבע כי ההחלטה להעניק מאה אלף ליש"ט לחברה בבעלות ארקורי הייתה הולמת.

"תמיד הייתי נאמנה, תומכת, מאמינה ואשת סוד אמתית שלך", אמרה בריאיון. "ואני לא מבינה למה חסמת אותי והתעלמת ממני כאילו שהייתי סטוץ או אישה שאספת בבר כי לא הייתי - ואתה יודע את זה. הלב שלי שבור בעקבות הדרך שבה התייחסת אליי כמו לאיזה שד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully