וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

800 מיליון צפיות לאיש שבנה בקתה יפהפייה מחומרים שהוא מצא בטבע

21.11.2019 / 0:14

מזה 4 שנים שבחור מסתורי מאוסטרליה מלמד את 10 מיליון הצופים הקבועים שלו לבנות דברים מחומרים שהוא מוצא בטבע. ההיסטריה החלה כשבנה בקתה שלמה מבוץ וענפים

Primitive Technology

בסרטון - ככה הוא בנה את הבקתה שלו

בעוד המתמודדים ב"הישרדות" מקבלים אבן אש, קצת אורז וברזנט כדי לשרוד באי בודד, בחור מסתורי מאוסטרליה מוכיח שאפשר לשרוד גם בלי רחמיה של ההפקה. במאי 2015 הוא פתח ערוץ יוטיוב בשם "טכנולוגיה פרימיטיבית" בה תיעד את עצמו בונה בקתה שלמה מאפס רק באמצעות חומרים מהטבע. הוא אפילו הכין כלים והדליק אש בעצמו והוכיח שהאדם מסוגל להקים לעצמו בקתה כוללת אח וארובה בלי שום שימוש בטכנולוגיה מודרנית. חלקכם אולי זוכר שסיפרנו לכם על הבחור לפני 4 שנים, אז הסרטון שלו צבר כ-6 מיליון צפיות תוך ימים. מאז הוא כבר הפך לאושית רשת ולערוץ שלו יש כמעט עשרה מיליון מנויים ועשרות סרטונים שזכו לכמעט 800 מיליון צפיות.

בתחילת הדרך עוד לא ידענו מה שמו, אך היום הוא מוכן לשתף אותנו ב"מאחורי הקלעים" של הסרטונים הוויראליים שלו. הבחור חובב הטבע הוא ג'ון פלנט בן ה-37 ובאמתחתו עשרות סרטונים בהם הוא מציג כיצד הוא מכין נשק, בגדים, מקלט ועוד שלל דברים מאפס או בעזרת כלים פרימיטיביים שהכין כמובן גם בעצמו.

הסרטון הראשון שלו - ככה בונים צריף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully