וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי רוצה לשרת בצבא

7.1.2003 / 0:00

על פי פירסומים בבריטניה, הנסיך, שאינו "מוכשר אקדמית" כאחיו הבכור, רוצה להפסיק את לימודיו לשנה ולהתגייס לצבא הוד מלכותה; היעד: חטיבת העלית של גדוד המשמר הוולשי; שפשוף נעים

הנסיך הבריטי הארי החליט לוותר על התכנונים ללמוד באוניברסיטה וללכת על החוויה הישראלית - שירות צבאי, אבל בגירסא הבריטית כמובן. על פי פירסומים במקומון של וולס שבבריטניה, הנסיך, שאינו "מוכשר אקדמית" כאחיו הבכור, החליט לקחת שנה הפסקה לפני המשך לימודיו הגבוהים ולתרום לצבא הוד מלכותה.

בעיתון מעריכים כי החלטתו המלכותית של הארי נבעה מהשפעתו של חבר קרוב של הנסיך צ'ארלס, סרן מרק דייר. היעד הצבאי אליו מכוון הארי הוא חטיבת העלית של גדוד המשמר הוולשי. שמונה מחיילי החטיבה היו אלה שנשאו את ארונותיהן של אמו, הנסיכה דיאנה, ושל המלכה האם בכנסיית ווסטמינסטר.

במהלך לימודיו הנוכחיים נכשל הנסיך הארי בשני מקצועות. רבים מאשימים את הכישלונות האקדמיים בהסתבכויותיו האחרונות והמתועדות עם סמים (קלים) ואלכוהול. ממשרד הביטחון הבריטי נמסר בתגובה, כי לא ידוע להם על החלטה זו של הנסיך. בנוסף נמסר כי לא התקבלה ידיעה ברוח זו מארמון בקינגהאם. האח הבכור, הנסיך וויליאם שלומד באוניברסיטת סנט אנדרוז, הביע בעבר את רצונו להצטרף לחטיבה לאחר שיסיים את לימודיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully