וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ראש חוליית הטרור שרצחה את רנה שנרב השתחרר מבית החולים

סאמר ערביד, החשוד שעמד בראש החוליה שביצעה את הפיגוע בדולב שבו נרצחה הנערה, השתחרר אחרי חודש וחצי מבית החולים ויועבר למתקן הרופאי של שב"ס. הוא אושפז במצב קשה לאחר חקירת שב"כ ומעצרו הוארך. דיון נוסף בהארכת מעצרו יתקיים ביום ראשון

.

מעצר סאמר ערביד - עדכונים אחרונים

  • החשוד שהיה ראש חוליית הטרור שביצעה את הפיגוע בדולב, השתחרר מבית החולים
  • הוא אושפז במצב קשה לאחר חקירת שב"כ, ומעצרו הוארך מעת לעת
  • עם שחרורו הוא יועבר למתקן הרפואי של שב"ס ודיון נוסף במעצרו יתקיים ביום א'
  • ביתו של חבר נוסף בחוליה מופה הלילה לקראת הריסה

סאמר ערביד, החשוד שהיה ראש חוליית הטרור שביצעה את הפיגוע בדולב שבו נרצחה הנערה רנה שנרב, השתחרר הבוקר (חמישי) מבית החולים, כך נודע לוואלה! NEWS. ערביד אושפז בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים במחלקה לטיפול נמרץ במצב קשה לאחר חקירת שב"כ, ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם שחרורו הוא יועבר למתקן הרפואי של שב"ס וביום ראשון צפוי דיון נוסף לגבי הארכת מעצרו בבית המשפט הצבאי בעופר. אתמול הורה בית המשפט המחוזי בירושלים לבית החולים להעביר לסנגוריו של ערביד את כל הרישומיים הרפואיים בעניינו. זאת, בעקבות עתירה שהגיש לבית המשפט.

בתוך כך, חיילי צה"ל מיפו הלילה בכפר כובר את ביתו של קאסם שבלי, חבר בחוליה, לקראת הריסתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אושפז במצב קשה לאחר חקירת שב"כ. ערביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, ערביד עמד בראש תשתית הטרור, הכין את המטען ואף הפעיל אותו ברגע שהבחין במשפחת שנרב מגיעה למעין. הוא אושפז במצב קשה מאוד בבית החולים הדסה הר הצופים לאחר חקירתו בשב"כ. הוא נעצר כשהיה בדרך לעבודתו באל-בירה, והועבר לחקירה במתקן השב"כ במגרש הרוסים בירושלים. הוועד הציבורי נגד עינויים טען לגבי מצבו כי "לפי הידוע לנו הוא כרגע סובל ממספר רב של חבלות קשות, כולל שש צלעות שבורות, אי-תפקוד כליות שדרש וממשיך לדרוש דיאליזה ואובדן הכרה שהוביל להיותו מונשם".

ערביד, בן 44 מרמאללה, הוא אחד מבכירי החזית העממית בגזרה, נעצר בעבר כמה פעמים על מעורבות בפעילות טרור צבאית. בכלל זה, הוא פעל תחת ראש החזית ברמאללה בזמן האינתיפאדה השנייה בסיוע בהכנת מטענים ופיגועים, ואף היה מבוקש במשך כמה שנים.

(עדכון ראשון: 09:42)

רינה שנרב שרצחה בפיגוע בעין דני ליד דולב. באדיבות המצולמים
רנה שנרב, שנרצחה בפיגוע בדולב/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully