וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח במסיבת ליל הקדושים: 5 נהרגו מירי בבית בקליפורניה

המשטרה טרם זיהתה חשודים בירי הקטלני שהתרחש בעיר אורינדה, בבית שהושכר מ-Airbnb עבור קבוצה קטנה. בעקבות זאת, הודיעה החברה כי היא תאסור על מסיבות בית דומות

עריכה: טל רזניק

חמישה בני אדם נורו למוות במהלך מסיבת ליל כל הקדושים בקליפורניה. בעקבות זאת, הודיעה חברת Airbnb כי היא תאסור על "מסיבות בית" אחרי שהתגלה כי הירי התרחש בדירה שהושכרה דרכה בעיר אורינדה, הסמוכה לסן פרנסיסקו.

שלושה בני אדם נהרגו בתוך הדירה, שבעליה כלל לא ידע על קיומה של המסיבה. שניים נוספים מתו מפצעיהם בבית החולים. נכון לאתמול (שבת), המשטרה טרם זיהתה או עצרה חשודים בירי. השוטרים אמרו כי הם מצאו שני אקדחים בתוך הבית.

כוחות משטרה מחוץ לבית בעיר אורינדה, קליפורניה, בעקבות ירי המוני במסיבה, 31 באוקטובר 2019. AP
שני אקדחים נמצאו בבית. כוחות משטרה בזירת האירוע/AP

המנכ"ל בריאן צ'סקי אמר כי על החברה לנקוט צעדים נגד המסיבות הבלתי-חוקיות, "ולהיפטר מהתנהגות פוגענית של המאחרים ושל האורחים". בפוסט בטוויטר שלו כתב המנכ"ל: "עלינו לפעול טוב יותר, ואנחנו נעשה זאת. זה בלתי-מתקבל על הדעת". הוא הבטיח להקים צוות לתגובה מהירה נגד מסיבות בית.

הבית הושכר בתחילה לקבוצה קטנה, ולאחר מכן הוצג באינסטגרם כמקום שיארח מסיבת הלוואין שמשכה קהל של יותר ממאה איש.

עוד בוואלה!

טראמפ ספג קריאות בוז באירוע של ה-UFC בניו יורק

לכתבה המלאה

הודעת מנכ"ל Airbnb על איסור מסיבות בית

בעקבות הירי, קרא מושל קליפורניה גווין ניוסם לקונגרס להעביר חקיקה לפיקוח על כלי הנשק. "זה בקושי מגיע לחדשות היום. עד כדי הפכנו אדישים לכך", אמר המושל הדמוקרטי. "לבנו כואב עם הקורבנות ועם כל מי שנפגע מהטרגדיה האיומה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully