וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרעלת הטונה: ארומה ת"א הפסיקה את ההתקשרות עם זכיין הסניף

29.10.2019 / 15:14

הרשת סיימה את תחקיר הרעלת המזון בסניף בגין בעיר ופרסמה את ממצאיו בפוסט בפייסבוק. בתחקיר עלה כי הטונה אוחסנה באופן לקוי ובסניף התרחשה תקלת חשמל שהשפיעה על מערכות הקירור. בחברה התנצלו והדגישו: "בריאות הציבור וטריות המזון הן הדבר החשוב לנו ביותר"

משרד הבריאות: על סמך תוצאות בדיקות המעבדה - שני הלקוחות נזקקו לאשפוז בשל אחסון לקוי של טונה בסניף/משרד הבריאות

רשת ארומה תל אביב סיימה היום (שלישי) את תחקיר הרעלת הטונה בסניף בדרך מנחם בגין והחליטה לסיים את ההתקשרות עם זכיין הסניף ועם עובד נוסף. כמו כן, החליטו בהנהלת החברה על רכישת אריזות טונה אישיות שייפתחו רק לאחר ההזמנה. ברשת שבו והתנצלו בפני הלקוחות ופרסמו את ממצאי התחקיר.

במסגרת התחקיר נמצא כי ההרעלה בסניף אירעה ככל הנראה מאחסון לקוי של טונה למסעדות המשווקת באריזות של שני ק"ג. בנוסף לכך, בסניף אותרו ליקויים נוספים, בהם תקלת חשמל שהשביתה כמה מערכות ובהן מערכת הקירור, וכן אי בהירות בנושא אופן השימוש בטונה.

בעקבות זאת, בחברה החליטו לסיים את תפקידו של הזכיין המנהל ושל עובד נוסף בסניף. כמו כן, הרשת תעבור לרכישת טונה במארזים אישיים וקטנים ולמקררים יתווספו גלאים שיתריעו מפני תקלות טמפרטורה.

סניף ארומה, מנחם בגין 48, תל אביב. יותם רונן
ההרעלה אירעה כתוצאה מתקלת חשמל. סניף ארומה ת"א בדרך בגין/יותם רונן

בארומה תל אביב שבו והתנצלו בפני הלקוחות. "אין ולא יהיה מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו", נכתב בפוסט. "בריאות הציבור וטריות המזון הן הדבר החשוב לנו ביותר. רשת ארומה בתל אביב קיימת כבר כ-30 שנה והפכה לחלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית. מאות עובדים מסורים משרתים אתכם שנים על גבי שנים ומספקים לכם עשרות אלפי מנות מזון ביום".

"בשם הנהלת ועובדי הרשת, אנחנו מודים לכם על שאתם ממשיכים לפקוד את סניפי הרשת למרות הסערה התקשורתית. האמון שלכם אינו מובן מאליו מבחינתנו", הוסיפו. "אנו מחויבים לכם ומבטיחים כי נדע להשתפר למענכם, על מנת שתוכלו להמשיך לשתות את הקפה שלכם וליהנות מאוכל ישראלי טרי ואיכותי".

בתחילת החודש אישה בת 41 וגבר בן 34, פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר לאחר שאכלו סלט וכריך טונה בסניף, אך בהמשך שוחררו. לאחר המקרה נסגר סניף בגין ומשרד הבריאות פתח בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully