וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד במוסד סיעודי סמוך לירושלים נעצר בחשד שתקף קשישה

החשוד, גבר כבן 48 ותושב עין נקובא נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שתקף את הקשישה, חסרת ישע כבת 89 וגרם לחבלות בפניה. הוא יובא במפני בית המשפט המחוזי לאחר שהמשטרה הגישה אמש ערר על שחרורו

עריכה: תומר לוי

גבר כבן 48, תושב עין נקובא ועובד במוסד סיעודי סמוך לירושלים, נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שתקף קשישה כבת 89. הבוקר (ראשון) הוא יובא במפני בית המשפט המחוזי לאחר שהמשטרה הגישה אמש ערר על שחרורו.

המשטרה פתחה בחקירתה ביום שישי לאחר דיווח שהתקבל אודות חשד כי אחד העובדים במוסד המטפל בקשישים תקף והתעלל בקשישה וגרם לחבלות בפניה. החשוד אותר ונעצר לחקירה עוד באותו היום בחשד לתקיפת סחר ישע ותיקפה על ידי אחראי.

המשטרה ביקשה בדיון אתמול להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, וציינה כי הוא הושעה מעבודתו בעקבות החשד לתקיפה השבוע. העובד טען בחקירתו כי הוא זה שדיווח על המקרה למנהלת ואמר כי הקשישה קיבלה מכה ממעקה בעת שניסה להפוך. סנגורו, עו"ד בדרייה עותמן, אמר בדיון כי גם לאחר הדיווח אפשרו לו להמשיך בעבודה, "לאור העובדה שלא ראו שום מסוכנות ממנו". כמו כן, ציין כי החשוד עובד במעון 15 שנים, ומעולם לא הוגשה נגדו תלונה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החשוד נעצר בסוף השבוע/ראובן קסטרו

שופטת בית משפט השלום קבעה כי הראיות מעידות על חשד סביר לביצוע העבירה, אך המסוכנות והחשד לשיבוש רלוונטיים רק למקום העבודה. לפיכך, שחררה אותה למעצר בית עד יום חמישי. המשטרה ערערה על ההחלטה.

ביום חמישי הוגש כתב אישום נגד המטפלת סבטלנה לוקיאנוק, תושבת אוקראינה, בגין עבירות התעללות בחסר ישע ותקיפת מטופלת בת 81 בבית אבות ביפו. מכתב האישום עולה כי במהלך משמרתה של לוקאינוק בת ה-39, תפסה בשערות ראשה של המטופלת, סובבה את ידה והכתה בפניה באגרופים. לאחר מכן הפילה המטפלת את הקשישה לרצפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully