וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אזרח ישראלי נעצר באיטליה בחשד שחטף חלפנית כספים

בדיילי מייל ובעיתונות המקומית דווח כי התייר מישראל בן ה-46 נעצר לאחר שנעל עצמו בעסק להמרת מטבע, ולקח כבת ערובה את עובדת המקום לאחר ויכוח כספי שפרץ בין השניים. המשטרה המקומית אמרה כי החשוד הוריד את התריסים בעסק ולא אפשר לעובדת לצאת מתאה במשך חצי שעה

ונציה. אתר רשמי
אזרח ישראל נעצר בחשד לחטיפה. ונציה/אתר רשמי

אזרח ישראלי כבן 46 נעצר היום (רביעי) בוונציה שבאיטליה בחשד שהחזיק עובדת בעסק להמרת מטבע כבת ערובה בעקבות סכסוך כספי שהתפתח בין השניים במקום - כך דווח בדיילי מייל הבריטי.

על פי הדיווח, התייר הישראלי הגיע למקום במטרה להמיר סכום של מאה דולרים למטבע יורו, ולאחר ביצוע עסקת החליפין הוא הביע חוסר שביעות רצון משער החליפין שנקבע בעסקה. החשוד ביקש לבטל את העסקה, ולאחר שנענה בשלילה נעל את עצמו בבית העסק יחד עם עובדת המקום.

במשטרה המקומית אמרו כי החשוד הוריד את התריסים במשרד, ומנע מהעובדת לצאת מתאה במשך יותר מחצי שעה. על פי הדיווח, האישה הייתה "מבוהלת ומפוחדת" והזעיקה מייד את המשטרה. כוחות הקרביניירי עצרו את האזרח הישראלי בגין חטיפה והוא לא קיבל החזר כספי.

התקרית במשרד להמרת כספים הינה האחרונה בשורה של אירועים בין תיירים לתושבי ונציה בעיר הצפופה. בחודש שעבר שני תיירים צ'כיים נקנסו ב-3,000 אירו, כל אחד, בגין שחייה בערום סמוך לכיכר סן מרקו בעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully