וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית בת 6 היא "הילדה היפה בעולם" -האם זה מסוכן?

23.10.2019 / 0:22

הדוגמנית הרוסייה בת ה-6 הספיקה בשנתיים האחרונות לדגמן למותגי האופנה והמגזינים הנחשבים במדינה וצברה יותר מ-40 אלף עוקבים באינסטגרם. בעוד רבים מפרגנים, פסיכולוגית ילדים מזהירה מההשפעה השלילית המתלווה לכך: "זה מסית ילדים אחד נגד השני"

INSTGRAM

בכל פעם שילד או ילדה עולים לכותרות בהקשר לדוגמנות ומשחק, עולה השאלה - האם זה מוסרי? האם ילדה בגיל 6 צריכה להסתובב בין סט צילומים אחד לאחר במקום לשחק עם בנות גילה? הפסיכולוגית שרה מקמהון יוצאת נגד התופעה הזאת ומבקשת מהורים לפעול אחרת מהאינסטינקטים שלהם כשמדובר בילדים. רגע לפני שנעבור לביקורת שלה, נספר לכם קצת על הדוגמנית הרוסייה בת ה-6 שהחלה לדגמן כשהייתה בת 4 וכבר הופיעה על שערי המגזינים המובילים במדינה.

אלינה יקופובה, תושבת מוסקבה, זכתה לתואר "הילדה היפה ביותר בעולם" בידי יותר מ-40 אלף העוקבים שלה. היא דגמנה למותג הבגדים האיטלקי מונליזה קידס ולמותגים הרוסיים יודשקין קידס וגלוריה ג'ינה וכיכבה גם במגזינים הנחשבים "אינסטייל" ו"גרסיה". עמוד האינסטגרם שלה כולל מעריצים מכל העולם, החל מגרמניה ועד קוסטה ריקה וקליפורניה. "זו הילדה היפה ביותר שראיתי", כתב אחד ואחר הוסיף: "היא מהממת. כזו מתוקה. ממש מלאך קטן". מנהלה של הדוגמנית, רומן קוכאר, שיבח את אלינה על העבודה המסורה שלה והתקדמותה בתעשייה - במיוחד בגיל כה צעיר. "אני בטוח שהסוד להצלחתה טמון לא רק ביופייה המיוחד, אלא גם בעבודה קשה ובהתפתחות עצמית מתמדת, למרות גילה הצעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully