וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בארמון בתאילנד: המלך הדיח את הפילגש כי חתרה תחת המלכה

בהודעה רשמית נאמר כי סינינט וונגווג'ירפקדי, האישה הראשונה שנשאה בתפקיד פילגש רשמי זה כמאה שנה, הייתה "שאפתנית" והיא "ניסתה לקדם את עצמה למעמד המלכה". היא הופשטה מכל דרגותיה ותאריה

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מלך תאילנד מאהה וצ'יראלונגקון שלל את התארים המלכותיים ואת הדרגות של בת לווייתו הרשמית, רק חודשים אחרי שקידם אותה לתפקיד הרם. לפי הודעה רשמית של הארמון, שפורסמה היום (שני), סינינט וונגווג'ירפקדי הייתה "שאפתנית" והיא "ניסתה לקדם את עצמה למעמד המלכה". עוד נאמר כי התנהגותה הייתה "לא מכובדת".

היא הייתה האישה הראשונה שקיבלה את תואר בת הלוויה האצילית המלכותית אחרי כמעט מאה שנה. היא מונתה ביולי האחרון, כחודשיים בלבד אחרי שהמלך התחתן עם המלכה סות'ידה טידג'אי, אשתו הרביעית. סינינט, שהייתה בדרגת מייג'ור-גנרל, היא טייסת, אחות ומאבטחת בהכשרתה.

בת הלוויה הרשמית של מלך תאילנד באימונים צבאיים. ארמון המלוכה בתאילנד, אתר רשמי
סולקה מארמון. המלך מאהה וסינינט/אתר רשמי, ארמון המלוכה בתאילנד

בחודש אוגוסט פורסמו באתר הרשמי של הארמון תמונות שלה במדים ובסרבל טיסה, לצד הכרזה שלפיה המלך הורה לחבר עבורה "ביוגרפיה מלכותית". המלכה סות'ידה, דיילת לשעבר בת 31 וסגנית משמר המלך - היא בת זוגו הוותיקה של המלך והיא נראתה לצדו פעמים רבות בציבור במשך שנים ארוכות. הוא עלה לכתר לאחר מותו של אביו הנערץ ב-2016.

  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully