וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: אם ושני ילדיה נפצעו קל מפיצוץ מכונית ליד פרדס חנה

13.10.2019 / 17:01

הפיצוץ התרחש ברכב במהלך נסיעה בכביש 65 סמוך למחנה 80. צוות מד"א פינה את הצעירה בת ה-28, וילדיה לבית החולים הלל יפה במצב קל. חבלני המשטרה איתרו ברכב מטען נוסף שלא התפוצץ. המשטרה פתחה בחקירה

צילום:מד"א, עריכה:שאול אדם

צעירה בת 28, ושני ילדיה בני שלוש וארבע נפצעו הערב (ראשון) מפיצוץ שאירע במכונית סמוך לפרדס חנה. ברכב נמצאה גם סבתם בת ה-67. הפיצוץ התרחש בזמן שהמכונית נסעה בכביש 65 מצומת מחנה 80 לצומת חנה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את השלושה במצב קל לבית החולים הלל יפה שבחדרה. הפצועים הם תושבי חדרה, שעברו לעיר מאום אל-פחם, האם ילידת יפו.

הרקע לאירוע הוא פלילי המשטרה פתחה בחקירה ומסתמן כי בשל הנסיבות היא תוטל על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. כוחות שהגיעו למקום סגרו את הזירה, וחבלן אף איתר ברכב מטען נוסף שלא התפוצץ. לאחר האירוע כביש 65 נסגר לתנועה מצומת כרכור עד לצומת גן שמואל לשני הכיוונים.

חובש רפואת חירום במד"א ירין חרבי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עם סימני פיצוץ בחלקו הקדמי ואת שלושת נוסעי הרכב, אישה כבת 28 וושני ילדים בני שלוש וארבע מתהלכים בסמוך כשהם סובלים מחבלות קלות בגפיים. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ופינינו את שלושתם לבית חולים כשמצבם קל ויציב".

רכב שהתפוצץ סמוך לפרדס חנה קיים חשד כי מדבור בניסיון חיסול. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הפיצוץ ליד מחנה 80, הערב/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

הפיצוץ בכביש 65 התרחש לאחר שהלילה נהרג תושב אור יהודה בן 37 מפיצוץ רכב בכביש 412 בכניסה למחלף אור יהודה. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות ומסרה כי הרקע לאירוע פלילי וכי מדובר בחשד לחיסול.

עוד בוואלה!

חשד לחיסול באור יהודה: גבר בן 37 נהרג מפיצוץ רכב

לכתבה המלאה
רכב שהתפוצץ סמוך לפרדס חנה קיים חשד כי מדבור בניסיון חיסול. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת החיסול באור יהודה, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

האירוע סמוך לפרדס חנה בא על רקע גל אלימות רצחני השוטף את החברה הערבית בישראל, וקריאות ממנהיגי הציבור הערבי כנגד אזלת יד המשטרה במיגור האלימות הזו שגבתה עד כה את חייהם של 71 בני אדם השנה. האירוע האחרון התרחש בשעות הלילה, אז עצרה המשטרה תושב ג'סר א-זרקא בן 24 בחשד לירי ביישוב ופציעתם של חמישה בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully