וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר לא תיקן את הכביש. אז התושבים חטפו וגררו אותו ברחוב

חורחה לואיס אסקנדון הרננדס, ראש עיירה בדרום מקסיקו, נלקח מלשכתו ונקשר למכונית, בשל זעם התושבים על כך שלא מילא את הבטחת הבחירות שלו. הוא יצא ללא פציעות חמורות עם התערבות המשטרה, ו-11 נעצרו

עריכה: עמית שמחה

תושבים בעיירה בדרום מקסיקו גררה את ראש העיר מחוץ למשרדו, קשרו אותו למשאית וגררו אותו ברחוב עד ששוחרר על ידי המשטרה מבלי שהוא סובל מפצעים משמעותיים. התושבים מחו על כך שראש העיר, חורחה לואיס אסקנדון הרננדס, לא מימש את הבטחת הקמפיין שלו לתקן כביש, וזאת הייתה הפעם השנייה שבה הוא הותקף. 11 בני אדם נעצרו.

ראש העיירה סנטה ריטה, שנמצאת במדינת צ'יפאס, אמר כי הוא יפעל לקדם אישומים של חטיפה וניסיון רצח נגד המעורבים בתקרית. במקרים רבים, ראשי עיר ופוליטיקאים מקומיים במקסיקו הופכים למטרה של קרטלי הסמים, כשהם מסרבים לשתף פעולה עמם, אולם זה נדיר יותר שהם מותקפים בשל הבטחות הבחירות שלו. המשטרה פרסה כוחות נוספים בעיירה.

תושבי מרגריטס שבמקסיקו קשרו את ראש המועצה חורחה לואיס 
למשאית וגררו אותו ברחבי העיר, בנקמה על התנהלותו הפוליטית. אתר רשמי
דורש להעמיד לדין את האחראים. ראש העיר נגרר על ידי תושבים/אתר רשמי

בסרטון שצילמו עוברי אורח נראו קבוצה של גברים מוציאה בכוח את ראש העיר ממשרדו, ומעלה אותו לחלק האחורי של כלי הרכב. בתיעוד ממצלמות האבטחה הוא נראה נגרר לאורך הכביש, כשידיו קשורות בחבל למשאית. עשרות שוטרים נדרשו להתערב כדי לעצור את כלי הרכב ולחץ את ראש העיר, וכמה בני אדם נפצעו בעימותים שפרצו בין השוטרים לבין אלו שחטפו את ראש העיר.

בתקרית הקודמת, שהתרחשה לפני ארבעה חודשים, קבוצה אחרת של תושבים השחיתה את משרדו כשהם לא מצאו אותו שם.

במהלך קמפיין הבחירות, אסקנדרון עצמו נעצר בחשד שהשתתף בקטטה עם תומכי המועמד היריב. הוא שוחרר בשל חוסר בראיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully