וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI: האסיר שסיפר שהרג 90 נשים - הרוצח הסדרתי הקטלני בארה"ב אי-פעם

10.10.2019 / 10:26

סמואל ליטל, שנמצא מאחורי הסורגים מאז 2012, אמר כי הוא אחראי לרצח של כ-90 נשים, בין שנות ה-70 ל-2005. מומחים לפענוח פשעים מאמינים כי כל ההודאות שלו אמינות, ועד כה הצליחו הרשויות לאמת 50 מהן

סמואל ליטל, האסיר האמריקני שטען כי הוא הרג יותר מ-90 נשים ברחבי המדינה נחשב עתה לרוצח הסדרתי הקטלני ביותר בהיסטוריה של ארה"ב/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

האסיר האמריקני שטען כי הוא הרג יותר מ-90 נשים ברחבי המדינה נחשב עתה לרוצח הסדרתי הקטלני ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית - כך אישרה הבולשת הפדרלית (FBI). סמואל ליטל, שנמצא מאחורי הסורגים מאז 2012, אמר לחוקרים בשנה שעברה כי הוא אחראי לרצח של כ-90 נשים, בין שנות ה-70 ל-2005.

ביום ראשון הודיעו ב-FBI כי מומחים לפענוח פשעים מאמינים כי כל ההודאות שלו אמינות, ועד כה הצליחו הרשויות לאמת 50 מהן. החוקרים סיפקו מידע חדש על חמישה מקרי רצח בפלורידה, ארקנסו, קנטקי, נבאדה ולואיזיאנה.

ליטל, בן 79, מרצה שורת מאסרי עולם בבית כלא בקליפורניה. הוא סיפר שחנק למוות 93 בני אדם, כמעט כולם היו נשים. חלק מהקורבנות שלו היו משולי החברה, כשבתחילה קבעו כי הן מתו ממנות יתר, מתאונה או מנסיבות לא ידועות. חלק מהגופות מעולם לא נמצאו.

ה-FBI פרסם 30 איורים של חלק מהקורבנות - שאותם צייר ליטל עצמו בתא המאסר. הבולשת גם פרסמה סרטונים שהוקלטו בזמן ריאיונות שנערכו עם ליטל בכלא. הוא תיאר כיצד דיבר על אישה שאותה חנק למוות ב-1993, ואיך הוא גלגל אותה במורד כביש מבודד. "שמעתי רעש משנה, ומשמעות הדבר שהיא עדיין התגלגלה", סיפר.

סמואל ליטל בדיון בבית משפט בלוס אנג'לס, ארה"ב, בהרשעתו ברצח, 2014. AP
הורשע רק במעשי רצח ספורים. ליטל בבית המשפט/AP

בסרטון אחר, הוא תיאר מקרה שהיה בניו אורלינס. "היא הייתה יפה. בהירה, צבע דבש", אמר עם חיוך קטן. "הייתה גבוהה ביחס לאישה. צורה יפה. אה, וידידותית". זה היה ב-1982, כשהכירו מועדון. היא עזבה יחדה עמנו במכונית הלינקולן שלו, והם עצרו בסמוך לנחל. "היא היחידה שהרגתי באמצעות טביעה", אמר.

חוקרים ברחבי ארצות הברית עדיין מנסים לפתור מקרי עבר. באוגוסט הוא הודה ברצח ארבע נשים באוהיו. הוא הורשע בקליפורניה ברצח של שלוש נשים ב-2013 והודה בשנה שעברה ברצח נוסף בטקסס.

ליטל, שלעתים הזדהה בשם סמואל מקדואל, גדל עם סבתו בלוריין, אוהיו. הוא תואר על ידי החוקרים כמתאגרף לשעבר שנסע ברחבי המדינה, כשהוא אורב למכורים לסמים, לנשים עם רקע בעייתי ולאחרים.

לשם השוואה, הרוצחים הפוריים ביותר בארצות הברית עד היום היו טד בנדי, שהודה ב-30 מעשי רצח בין 1974 ל-1978, וג'ון וויין גייסי, שהרג לפחות 33 ילדים ונערים בשנות ה-70.

עוד בוואלה!

טיפס דרך המרפסת: צעיר באוסטריה רצח את בת זוגו לשעבר ומשפחתה

לכתבה המלאה
קורבנותיו של סמואל ליטל. אתר רשמי
איורים של הקורבנות שצייר ליטל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully