וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה עשתה שיימינג לעובדת פוטנציאלית שלה בגלל תמונת ביקיני

2.11.2019 / 1:30

אמילי קלואו החלה בהתמחות בחברת שיווק, שהעלתה פוסט מעליב בגלל תמונת ביקיני שלה ברשת החברתית מלפני מספר חודשים. "אנחנו מחפשים עובדת מקצועית ולא דוגמנית", כתבו נציגי החברה באינסטגרם ועוררו זעם רב

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שאולי לא ידעתם על בגדי ים

כשאמילי קלואו, טקסנית בת 24, ניגשה להתמחות בחברת השיווק " Kickass Masterminds", היא לא ציפתה לכך שהיא תצטרך לספק הסברים על תמונה שלה בביקיני שעלתה ללפני מספר חודשים באינסטגרם - אבל זה בדיוק מה שקרה לה.

"התייחסו אליי כאובייקט היום בחברה שלי רק בגלל תמונה שלי בביקיני. הם טענו שזה גורם לי להיראות לא מקצועית. הם עשו צילום מסך לתמונה הזו והעלו אותו לסטורי שלהם באינסטגרם וקראו לי להתפטר. קשה לי להסביר מדוע החברה נוהגת ככה". כך צייצה אמילי ב-1 באוקטובר וזכתה למעל 6,000 לייקים ומעל 900 ריטוויטים.

ביקיני. צילום מסך
התמונה המקורית והשיימינג של החברה/צילום מסך

קלואו תייגה את חשבון הטוויטר של החברה, שמצידה העלתה פוסט עם תמונת הביקיני של קלואו, עם הכיתוב: "אל תחלקו תמונה עם תוכן כזה ברשת החברתית עם מעסיק אפשרי שלכם. אנחנו מחפשים עובדת שיווק מקצועית ולא דוגמנית ביקיני. תעשו מה שאתם רוצים באופן פרטי, אבל תמונה כזו לא תיתן לכם נקודות זכות במציאת עבודה מקצועית".

קלואו לא תוייגה בסטורי של החברה באינסטגרם והפוסט המקורי לא הראה את הפרצוף שלה, אבל עדיין הפוסט הפך להיות ויראלי וגרר הרבה זעם כלפי החברה, שמחקה את הציוץ והפכה את חשבון האינסטגרם שלה לפרטי.

אמילי תייגה את החברה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "זה לא ראוי ולא מקצועי שחברה עושה שיימינג למועמד ברשת החברתית". הרבה גולשים החלו למחות נגד החברה ואחד מהמצייצים שסיפר על המקרה גם זכה למעל 64 אלף לייקים. המבקרים של החברה ציינו שלא רק שהשיימינג הזה לא ראוי, אלא גם צבוע משום שלחברה הזו יש תמונה של בחורה בבגד ים באחד מעמודי הרשתות החברתיות שלה. עוד בחורה הודיעה בטוויטר שהיא דיווחה על חשבון האינסטגרם של החברה משום שלטענתה מדובר בהטרדה והפחדה של עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully