וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבר ייפתח מחדש: האם ה-FBI לא באמת חיסל את "אויב הציבור מספר 1"?

6.10.2019 / 8:43

הרשויות באינדיאנה קיבלו את בקשת קרובי משפחתו של ג'ון דילינג'ר, הגנגסטר המפורסם שנורה למוות ב-1934. הם טוענים כי הוא לא קבור שם, וכי האיש שחוסל אז לא היה הוא. ב-FBI דוחים את "המיתוס"

כרזת "מבוקש" של הפושע ג'ון דילינג'ר מוצגת בנכס במדינת וויסקונסין, 28 באפריל 2004, שבו חוסל העבריין. AP
פרס של עשרת אלפים דולר הונח על ראשו. כרזת מבוקש של דילינג'ר/AP

הרשויות במדינה אינדיאנה העניקו אישור חדש לקרובי משפחתו של הגנגסטר המפורסם ג'ון דילינג'ר לפתוח את קברו. האישור ניתן ביום חמישי האחרון על ידי משרד הבריאות במדינה, ושרידיו אמורים להיות מוצאים מהקבר ב-31 בדצמבר הקרוב.

אחיינו של דילינג'ר, מייקל סי תומפסון, הגיש את הבקשה בחודש שעבר אחרי שהוא וקרוב משפחה אחר השיגו אישור מוקדם יותר שקרא להוצאת השרידים מהקבר ב-16 בספטמבר. עם זאת, בבית הקברות התנגדו, ותומפסון תובע את המקום ומבקש מבית המשפט לקבל גישה לאתר.

לדברי האחיין, יש לו ראיות לכך שייתכן שהגופה של דילינג'ר לא נקברה שם, ושהוא כלל לא האדם שסוכני ה-FBI ירו בו מחוץ לתיאטרון בשיקגו ב-22 ביולי 1934. בהצהרה שהבולשת מסרה באוגוסט האחרון היא אמרה כי הטענה שהסוכנים ירו במישהו אחר היא "מיתוס". ב-FBI אמרו כי יש מידע רב המאשש את גרסתם.

דילינג'ר, שברח מהכלא פעמיים, הוגדר "אויב הציבור מספר 1" בשנות ה-30, תקופת השפל הגדול בארצות הברית. פרס של עשרת אלפים דולר הוצב על ראשו של מנהיג כנופיית דילינג'ר, שהואשמה בסדרת מעשי שוד. חייו תוארו בסרט "אויבי הציבור" שיצא לאקרנים ב-2009, ודילינג'ר גולם על ידי ג'וני דפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully