וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נעצר צעיר סורי חמוש בסכין בכניסה לבית כנסת בברלין

בעיתון הבילד דווח כי בן ה-23 הגיע לבית כנסת ברובע המיטה כשהוא חמוש בסכין עם להב באורך 20 ס"מ. עדי ראייה תיארו כי החמוש ניסה לחצות את גדר הביטחון תוך שהוא צועק "אללה אכבר" ו"פאק ישראל". שוטרים ריססו לעברו גז פלפל, החשוד נעצר ולאחר מכן שוחרר ע"י המשטרה

כוחות משטרה מחוץ לבית בעיר קרלסרוהה, גרמניה, בו התבצר חמוש והרג בני ערובה, 4 ביולי 2012. רויטרס
משטרה בגרמניה/רויטרס

צעיר בן 23, אזרח סוריה, נעצר בעת שניסה להתפרץ לבית כנסת בברלין שבגרמניה - כך דווח הערב (שבת) בעיתון הבילד הגרמני. על פי הדיווח, אתמול בסביבות השעה 17:30, הצעיר ניסה לחצות את גדר הביטחון מול בית הכנסת שברובע המיטה, ושוטרים שהגיעו למקום ריססו לעברו גז פלפל ועצרו את החשוד. אף אדם לא נפצע באירוע והחשוד שוחרר ממעצר.

על פי עדי ראייה שנכחו במקום, החשוד ניסה להכנס לבניין תוך שהוא צועק "אללה אכבר" ו"פאק ישראל". מאבטחים שהוצבו במקום שלפו את נשקם וקראו לעברו "עזוב את הסכין והפסק מיד". עדי ראייה דיווחו כי החשוד, שמאוחר יותר תואר כבעל חזות יותר "אירופית", התעלם מקריאותיהם והמשיך בקריאות "אללה אכבר".

עוד סופר בבילד כי שמו של החמוש הוא מורד, יליד דמשק בן 23, וכי להב הסכין שנשא עמו הייתה באורך של כ-20 ס"מ ובצבע שחור. דובר המשטרה המקומית מסר כי למרות שהמאבטחים כיוונו לעברו את נשקם, הוא התעלם מהם, הם שמרו ממנו מרחק עד הגעת המשטרה שניטרלה אותו. לדברי המשטרה לא נמצאו כלי נשק נוספים על גופו או בדירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully