וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין הושהה: ברני סנדרס חש כאבים בחזה ועבר צנתור

2.10.2019 / 18:28

הסנאטור בן ה-78, המבוגר ביותר מבין המועמדים לנשיאות, חש כאבים בחזה ופונה לבית החולים, שם הוא עבר הליך רפואי. מהקמפיין שלו נמסר כי הוא "משוחח עם סביבתו וברוח טובה". אירועי הקמפיין בוטלו, ומצבו הבריאותי עשוי לעמוד לרעתו לקראת הפריימריז הדמוקרטיים

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

הסנאטור ברני סנדרס, המתמודד על המועמדות לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, עבר הליך רפואי עקב חסימת עורקים - כך נמסר היום (רביעי) מהקמפיין שלו. בעקבות אשפוזו של סנדרס, בוטלו כל אירועי הקמפיין והופעותיו הציבוריות, "עד להודעה חדשה".

על פי ההצהרה, סנדרס בן ה-78 הרגיש אי-נוחות בחזהו במהלך אירוע שאירע אמש וביקש לקבל הערכה רפואית. עוד נמסר כי הצנתור עבר בהצלחה וכי סנדרס "משוחח עם סביבתו וברוח טובה".

מנהל הקמפיין פייז שאקיר שוחח בטלפון עם תומכיו אתמול בערב, אך לא ציין כל דאגות בנוגע למצבו הרפואי של המועמד לנשיאות. שאקיר אמר ש"מצב הקמפיין חזק", ושיבח את הצלחת איסוף הכספים למימונו.

ברני סנדרס הסנאטור המועמד לנשיאות ארה"ב, 24 בספטמבר 2019. רויטרס
סנדרס/רויטרס

לאחרונה ביטל סנדרס כמה אירועים שבהם היה אמור להשתתף בדרום קרוליינה מאחר שאיבד את קולו, אך בקמפיין טענו כי הוא מרגיש טוב. סנדרס, המבוגר ביותר מבין מועמדי המפלגה הדמוקרטית לבחירות לנשיאות שיתקיימו בשנת 2020, נוהג להתבדח בנוגע לגילו באירועים שונים, במיוחד כשהוא מתקשר עם משתתפים צעירים יותר. צוותיו מנסים להציג אותו כמועמד בעל אנרגיות גבוהות.

כאחד משלושת המועמדים שגילם עולה על 70, הוא העלה את השאלה האם המפלגה צריכה לעמוד מאחורי דור חדש של מנהיגים פוליטיים. מצבו הבריאותי עשוי לעלות לדיון לאור העימות הנשיאותי הקרוב שצפוי להתקיים בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully