וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים במפלגת העבודה: "פואד הוא איש מטה שרון"

5.1.2003 / 12:34

מקורבי מצנע: פואד מחבל בקמפיין הבחירות של המפלגה ומחדיר דמורליזציה בקרב פעיליו; מקורבי פואד: אנשי מצנע מקנאים בפואד ובמנהיגותו. שיאשימו רק את עצמם במצב

"מבחינתנו, פואד הוא איש מטה שרון" – כך אמרו אתמול בכירים במפלגת העבודה על ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר. לדברי הבכירים, פואד מחבל בקמפיין הבחירות של המפלגה ומחדיר דמורליזציה בקרב פעילים ממחנהו. מקורבי פואד אמרו בתגובה ל"מעריב": "האנשים של מצנע מקנאים בפואד ובמנהיגות שלו. בכל המצב שיאשימו רק את עצמם".

מקורבי מצנע התייחסו לסיורים שערך פואד ברחבי ישראל. "פואד נפגש בעיקר עם הפעילים שלו, ומארגן אותם לקראת היום שאחרי הבחירות, אז הוא יתמודד שוב נגד מצנע. הוא לא בא לעזור למצנע, אלא לעזור לעצמו וליצור דמורליזציה. זו שערוריה".

מקורבי פואד הגיבו: "הבעיה היא שיש במטה כאלה שאין להם כבר את מי להאשים במצב שאליו נקלענו. אחרי שהם האשימו את טומי לפיד, את האסטרטגיה, את הקמפיין ואת הדוברים, הם פונים אלינו, במקום לבוא בטענות רק לעצמם".

בכירים במטה הבחירות של העבודה מתחו ביקורת קשה גם על ח"כ אפרים סנה, מקורבו של
פואד, ואמרו כי הוא עצלן. דוברו של סנה טען כי הוא עובד במלוא המרץ. על ח"כ ויצמן שירי, מקורב אחר של פואד, יש לבכירים במטה הבחירות רק מלים טובות לאיש ש"עושה עבודה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully