וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר הראש של מלך סעודיה נהרג מירי במהלך ויכוח

כלי התקשורת בממלכה אמרו כי הגנרל עבד אל-עזיז אל-פהרם נהרג בעיר ג'דה שלחופי הים האדום במהלך ויכוח שפרץ עם מכר שלו. האחרון נהרג בידי כוחות הביטחון אחרי שסירב להיכנע. הוא היה גם שומר ראשו האישי של המלך הקודם. "נוח על משכבך בשלום, גיבור"

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

שומר הראש האישי של סלמאן מלך ערב הסעודית נורה למוות במהלך ויכוח אישי - כך דיווחו היום (ראשון) כלי תקשורת בממלכה. מייג'ור גנרל עבד אל-עזיז אל-פהרם נהרג בעיר ג'דה שלחופי הים האדום, שאליה עוברים ראשי הממלכה במהלך חודשי הקיץ.

בסוכנות הידיעות הסעודית הרשמית דווח כי שומר הראש מת מפצעיו בבית החולים אחרי שמכר שלו ירה בו בבית של חבר משותף. היורה נהרג על ידי כוחות הביטחון, אחרי שסירב להיכנע, והוא הספיק לפצוע עוד חמישה אנשי ביטחון נוספים.

בכלי התקשורת המקומיים דווח כי אל-פהרם היה גם שומר הראש האישי של המלך הקודם, עבדאללה, והוא כונה "מקל ההליכה" של מלכי סעודיה. "נוח על משכבך בשלום, גיבור", כתב בטוויטר טורקי א-שייח, יועץ בכיר בארמון. בעיתון "עוכאז" תואר אל-פרהם כ"שומר המלכים". גם ברשתות החברתיות ביכו הגולשים על מותו של הגנרל הוותיק ופרסמו תמונות שלו לצד שני המלכים האחרונים.

פשעים מסוג זה הם נדירים בערב הסעודית, שמוציאה להורג רוצחים וסוחרי סמים לפי ההלכה האסלאמית. ב-2017 תועדו 419 מקרי רצח בממלכה הסונית, לפי נתוני האו"ם.

סלמאן מלך ערב הסעודית ושומר ראשו. אתר רשמי
סלמאן ושומר ראשו האישי עבד אל-עזיז אל-פהרם/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully