וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: שני דובי גריזלי התקוטטו באמצע הכביש בקנדה

15.10.2019 / 0:29

הסרטון הנדיר תועד על ידי בחורה שנסעה על הכביש ונתקלה בקרב אלים בין הדובים עד שהושגה הכרעה. גם זאב היה עד לקטטה הזו. צפו

cari.mcgillivray

כזה דבר לא רואים כל יום, בטח שלא בשטח עירוני. סרטון שתועד במקרה בקנדה מראה קטטה קטלנית בין שני דובי גריזלי ענקיים ממש באמצע הכביש. זה החל בקרב גישושים בין שני הדובים הבוגרים, אבל מהר מאוד הסלים לקרב של ממש כששני דובי הגריזלי מנסים להכריע זה את זה עד שאחד מהם הצליח להשיג עליונות, דחק את יריבו לשיחים ונשך ואותו בפראות.

הסרטון מראה עימות של קצת יותר מדקה בין הדובים שלא היו מודעים לקהל שלהם עד שהדוב החלש יותר נס על נפשו כדי להציל את חייו ממלתעותיו של יריבו. אם תעצרו את הסרטון בשנייה ה-47 תוכלו לראות מאחור גם זאב שנקלע במקרה למריבה הזו ושמר מרחק מהדובים הזועמים.

דובי גריזלי נלחמים. /cari.mcgillivray, צילום מסך
קטטה נדירה באמצע הכביש/צילום מסך, /cari.mcgillivray

"זה בלי ספק המפגש הפראי המועדף עליי אי פעם", כתבה קרי מקגיליבראי, האישה שצילמה את הסרטון הזה. הוידאו הזה צולם בדרך סטיואט קאסיאר, כביש ארוך שעובר לאורך ערבות קולומביה הבריטית. מדובר באיזור מבודד שמאפשר לעוברי אורח לתפוס מדי פעם פעילות פראית לחלוטית שאפשר לראות אותה בדרך כלל רק ביערות ובאיזורי הבר.

על פי ממשלת קנדה, האיזור שבו צולם הסרטון מאוכלס במעל 15 אלף דובי גריזלי - בערך כרבע מכמות הדובים שקיימת בכל צפון אמריקה. לא ברור מדוע שני הדובים התקוטטו ביניהם, אבל הסרטון שתיעד אותה ועלה לפייסבוק צבר מעל 54 אלף צפיות כבר באותו היום שבו הוא פורסם.

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully