וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חגי תשרי: משלחת משטרת ישראל נחתה באומן

26.9.2019 / 21:26

המשלחת הכוללות כ-20 שוטרים צפויה לסייע לכוחות באוקראינה כדי לאבטח את אלפי המאמינים שפוקדים את קברו של רבי נחמן מברסלב במהלך חגי תשרי. "חשוב שתיירים שמגיעים למקום יידעו שיש להם למי לפנות בעברית", ציינו במשטרה

משטרת ישראל מלווה נסיעה לאומן, לאייטם של לירן לוי. משטרת ישראל, אתר רשמי
כתובת לתיירים הישראלים. כוחות משטרת ישראל באומן/אתר רשמי, משטרת ישראל

משלחת של משטרת ישראל ובה לוחמי יס"מ נחתה לפני יומיים באומן שבאוקראינה, זאת לרגל הגעתם של אלפי מאמינים לקברו של רבי נחמן מברסלב בחגי תשרי. זהו שיתוף פעולה מבצעי בין משטרת ישראל לבין משטרת אוקראינה שמתקיים כבר כמעט 20 שנה.

כ-20 שוטרים וקצינים, פועלים בנמל התעופה ובמרכז העיר לצד השוטרים המקומיים. הכוחות פועלים המטרה היא לסייע לכוחות המקומיים בשמירה על הסדר הציבורי ולתת מענה לתיירים הישראלים. "חשוב לנו שתייר ישראלי שנמצא באומן ידע שמשטרת ישראל כאן ושיש לו למי לפנות בשפה העברית", אמרו במשטרה. "משטרת ישראל פועלת למען אזרחיה בכל מקום וגם אלפי קילומטרים מעבר לים על מנת לספק לישראלים את תחושת הביטחון ולשמור על הסדר הציבורי במהלך אירועי ראש השנה".

לפי הערכות המשטרה, כ-40 אלף מתפללים פוקדים את אומן השנה. מדובר באירוע שנתי מורכב ודורש מאמץ אבטחתי. עוד טרם החלו חגי תשרי אירעו במקום מקרי שוד, אלימות וגניבה של דרכונים מידי תיירים. המקרים המדוברים טופלו על ידי כוחות משטרה מאוקראינה ומישראל.

משטרת ישראל מלווה נסיעה לאומן, לאייטם של לירן לוי. משטרת ישראל, אתר רשמי
כוחות משטרת ישראל באומן/אתר רשמי, משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully